بسته معلم خصوصی پایه دهم | اوج یادگیری

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09121965703

موضوع کنکور همواره برای دانش آموزان یکی از معضلات مهم بوده و هر ساله شاهد این هستیم که محصلان سراسر کشور برای گرفتن نتیجه بهتر سراغ اساتید یا روش‌ های آموزشی متفاوتی می‌ روند‌. یکی از معضلاتی که در این زمینه همواره محدودیت‌ هایی را برای دانش‌ آموزان به وجود آورده است، دسترسی نداشتن به اساتید درجه یک و حرفه‌ ای کشور برای تمامی دانش آموزان می‌ باشد. این اساتید معمولاً به صورت پروازی و در شهرهای مختلف فعالیت می‌ کنند و از سوی دیگر کلاس‌ های آنها قیمت بالایی دارد که ممکن است پرداخت هزینه‌ های مربوط به آن برای همه امکان پذیر نباشد.

موسسه کنکور آسان است با تولید دی‌ وی‌ دی‌ های آموزشی کمک زیادی به دانش آموزانی کرده که قصد شرکت در کنکور را دارند. در ادامه توضیحاتی در خصوص لیست قیمت کنکور آسان است، لیست قیمت اوج یادگیری و جزئیات دیگری مربوط به بسته معلم خصوصی پایه دهم در اختیارتان قرار می دهیم.

تماس گرفتن با مشاورین ما قطعاً کمک می‌ کند تا بتوانید در زمان خرید تصمیم هوشمندانه‌ ای بگیرید. در صورتی که نیاز دارید لیست کامل قیمت محصولات برای شما ارسال شود، عبارت ﴿ لیست قیمت ﴾ به شماره ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۰۳ پیامک کنید.

هنگام تماس با مشاورین ما علاوه بر دریافت لیست قیمت کنکور آسان است می توانید پاسخ سوالات خود در رابطه با محصولات، دروس مختلف، اخبار مربوط به کنکور و… را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

● شماره موبایل ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۰۳

● شماره‌های ثابت ۰۲۱۴۴۴۳۱۳۱۳ و ۰۲۱۴۴۲۵۴۰۳۰

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه