بهترین مواد فر شش ماهه مو با بالاترین کیفیت

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین گلستان و سلیمی جهرمی، روبروی فرهنگسرای فردوس، پلاک ۱۹۱، طبقه سوم، سالن زیبایی سیمین
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09125151870

بهترین مواد فر شش ماهه مو را می توان برند نوول دانست. این برند یکی از باکیفیت ترین مواد فر مو شش ماهه را تولید و به بازار عرضه و ارائه می نماید. ما در مرکز تخصصی فر مو سیمین از مواد این برند استفاده می نماییم.
مواد فر کننده مو نوول از بهترین متریال های روز بازار برای فر کردن مو مورد استفاده در مرکز تخصصی فر مو سیمین است. این مواد قابل استفاده برای انواع مدل مو اعم از مدل مو مقاوم و معمولی، همچنین مواد فر کننده موی نوول مخصوص موهای رنگ شده و حساس نیز هستند. مواد فر کننده مو نوول، بهترین مواد فرکننده مو با حالت دهندگی بالای خود دوام خوبی به فر مو شما می دهد و فر منظم و درخشانی را برای شما به ارمغان می اورد. با استفاده از مواد فر کننده مو نوول افزایش حجم مو و نیاز کمتر به آرایش مو را فقط در تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران، مرکز تخصصی فر مو سیمین داشته باشید. برای بهره مندی از مواد فر کننده مو نوول به مرکز تخصصی فر مو سیمین مراجعه کنید و زیبایی را به مو خود هدیه دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه