بهترین هدیه ماندگار

در اردبیل
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناردبیل
    قیمت105,000 تومان
    شماره های تماس09196578117

خاطرات کودکی بخشی جداناشدنی از زندگی تمام افراد جامعه است که در روزگار ما پدر و مادرها ، به عنوان نسلی قدیمی تر با توجه به کمبود امکانات ، نهایتاً در قالب عکس و فیلم و دفتر خاطرات ثبت و ضبط می شد

اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش امکانات مختلف ، راههای بیشتری برای ثبت و ضبط خاطرات دوران کودکی در قالب آثاری هنری و ملموس وجود دارد.

که یکی از جذاب ترین و ماندگارترین کارهایی که می توانیم از آن طریق خاطرات دوران کودکی فرزند و یا فرزندانمان را همیشگی ، جاودانه و ماندگار سازیم چاپ کتاب است.

آن هم کتابی اختصاصی که برای فرزندمان بصورت سفارشی چاپ می شود

من باسواد شدم

نام کتابی است که به مناسبت باسواد شدن فرزند دلبندتان برای او چاپ می شود.

اگر فرزندتان امسال کلاس اول یا دوم و یا حتی سوم دبستان می باشد می توانید این کتاب را برایش تهیه کنید تا به عنوان یادگاری ارزشمندی از دوران کودکی و بخصوص باسواد شدنش داشته باشد.

در این کتاب که برای فرزند شما بصورت اختصاصی و تمام رنگی چاپ می شود قصه باسواد شدن او همراه با نکات آموزنده ای به چاپ می رسد و در کنار آن علاوه بر چاپ عکس فرزندتان _ نام و نام خانوادگی – تاریخ تولد _ محل تولد – نام دبستانی که در آن تحصیل کرده و یا در حال حاضر در آنجا مشغول تحصیل است – نام مدیر دبستان و آموزگار وی نیز چاپ می شود.

در یکی از صفحات کتاب پیام تبریکی از سوی مدیر دبستان و آموزگار فرزندتان چاپ میشود که پس از دریافت کتاب می توانید از آنها بخواهید آن صفحه را مهر و امضاء کنند تا نام نیک آنها نیز برای همیشه در این کتاب و در یاد و خاطر فرزندتان به یادگار بماند

در یک صفحه از کتاب به دلخواه شما عکس همکلاسی های فرزندتان یا عکس آموزگار او یا حتی عکس خانوادگی خودتان ، جشن تولد و یا هرعکسی که بخواهید چاپ میشود.

یکی از صفحات کتاب به دست خط فرزندتان اختصاص می یابد تا با نوشتن متنی زیبا در آن جا ، یاد و خاطره روزهای خوشی که قلم در دست گرفت و نوشتن آموخت برای همیشه به یادگار بماند.

و . . . . . . خلاصه این که

این کتاب بهترین هدیه ماندگاری است که می توانید برای فرزندتان تهیه کنید و یاد و خاطره خوش روزهای باسواد شدن او را برای همیشه ماندگار و جاودان سازید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه