بیوگرافی مهندس غلامرضا پیمان مدیر عامل شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهرانپارس خیابان 196 شرقی پلاک 547 طبقه 4 واحد 7
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02177730238

مهندس غلامرضا پیمان در سال 1357 در خانواده ای معتقد در تهران چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی و متوسطه را در تهران به اتمام رسانید. پس از دوران دبیرستان، در دانشکاه علم و صنعت ایران در رشته مهندسی صنایع مشغول به تحصیل گشت. ایشان در حالیکه مشغول گذراندن دوره کارشناسی دردانشگاه بود، با تشویق آقای مهندس مرندی که از بستگان ایشان بود، کار در تحقیقات آزمایشگاه قیر حافظ را شروع کرد.
میدان کاری آقای مهندس غلامرضا پیمان تنها روی بالا بردن کیفیت قیر نبود و با راهنمایی‌ها و تشویقات مرحوم مهندس محمد راشد مرندی در تمامی زمینه ها فعالیت و تحقیق و بررسی می‌‌کرد. تا اینکه روز به روز به کار علاقه بیشتری پیدا کرد. طولی نکشید که در زمینه قیر و پالایش قیر دارای اطلاعات جامع و کاملی شد و در بالا بردن کیفیت و تولید و نوع پالایش دست به ابتکارات مفیدی زد و با حمایت مادی و معنوی مرحوم مهندس محمد راشد مرندی، نتیجه تحقیقات و آزمایشاتش را در مرحله عملی و در نمونه های بزرگتر تجربه کرد و این حرکت جرقه ای بزرگ در زندگی شخصی وی بود.
در سال های ابتدایی شروع فعالیت ایشان، با توجه به فقدان منابع معتبر و عدم تدوین استانداردهای لازم در صنعت قیر و عایق ایران و در جهت نیاز پژوهشگران و کارخانجات تولید کننده قیر و عایق، اولین اقدام ایشان بعد از تشکیل شركت فني مهندسي فناورگسترپيمان در سال 1387، تشکیل هیئت علمی و تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی به نام (از قیر تا ایزوگام) در این صنعت بود.
مهمترین هدف آقای مهندس غلامرضا پیمان و واحد پژوهشی شرکت از تألیف و گردآوری این کتاب ها، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقمند کردن آنها به نوآوریهای نوین، بهبود تولید محصولات و معرفی کاربرد آنها و سعی در حل مشکلات موجود و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق و تولید انواع قیرهای خاص با ارزش افزوده بیشتر برای سرمایه گذاران بوده است. این کتابها با توجه به اطلاعات مورد نیاز در صنعت قیر و عایق نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند تا حد امکان باعث ارتقاء سطح علمی و آگاهی متخصصین در این صنایع گردیده است.
سایر زمینه های فعالیت های مفید آقای مهندس غلامرضا پیمان در سمت مدیر عامل و رئیس هیأت علمی مرکز پژوهش شرکت فنی مهندسی فناورگستر پیمان به شرح زیر می باشد:
• مبدع نسل سوم پلنت های پالایش قیر با حداقل مصرف حامل های انرژی و کاهش چشم گیر آلودگی های زیست محیطی
• بومی سازی تکننولوژی روز و مهندسی معکوس و ارتقاء و بهبود ماشین آلات مورد استفاده در این صنعت با توجه به استانداردهای روز دنیا
• مشاوره در رفع مشکلات آلایندگی و زيست محيطي مطابق با استانداردهای سازمان محیط زیست
• طراحی، مشاوره، ساخت و راه اندازي كارخانجات تولید انواع قير
• ارائه و نگارش طرح امکان سنجی فنی و مالی و اقتصادی مختص تولید انواع قیر با نرم افزار کامفار
• مشاوره و طراحی و ساخت مبدل حرارتی (exchanger) نسل سوم تولید قیر
• مشاوره در تولید انواع قیرهایPG یا Performance Gradeمطابق با نیاز مناطق مختلف
• مشاوره در تولید انواع قیرهای ویسکوزی VG یا Viscosity Grade
• مشاوره در تولید انواع قیرهای پلیمری
• مشاوره در امور عايق های رطوبتی پیش ساخته
• مشاوره در پالایش قيرهای طبيعي (معدنی)
با توجه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه