ترازوی صنعتی آزمایشگاهی مدلKE

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09124214299

ترازو مدل #KE محصولی جدید از کمپانی KIA دارای ظرفیت #1200 و #600 گرم می باشد که دارای دقت #0.01 گرم است.
ابعاد کفه ترازو در ظرفیت ۱۲۰۰گرم 17*14 سانتی متر و قطر کفه ترازو ۶۰۰گرم ۱۱.۵سانتی متر، ابعاد خود ترازو 18*21*5 سانتی متر ، طول هر ديجيت 2 سانتی متر و ابعاد نمایشگر 2.5*8سانتي متر می باشد.
ترازو دارای واحد های وزن کشی متنوعی است تا بتواند نیاز های کاربر را به وزن کشی با واحد های مختلف رفع بنمايد. این واحد ها عبارتند از :
Kg – g – lb – oz – ct – GN – dwt – ozt – MM – t – tIH -tIT – tIJ – C – TLA – TLM
ترازو دارای باتری قابل شارژ داخلی و آداپتور DC و سیم برق AC می باشد .
صفحه نمایشگر LCD شش دیجیت و چراغ پس زمینه سبز رنگ دارد و دارای نشانگر های” پایین بودن ولتاژ “، “اضافه بار “، “صفر خودکار” و” تثبیت وزن” برای اطلاع کاربر و استفاده کاربردی تر ترازو می باشد.
قابلیت خاموشی خودکار ترازو برای ذخیره باتری و افزایش طول عمر باتری تعبیه شده است و این درحالی است که کاربر می تواند درصورت تمايل از طریق تنظیمات ترازو این قابلیت را تغییر داده و خاموش کند.
ترازو دارای یک محافظ سینی استیل ضد زنگ جهت حفظ بهتر ترازو و پایه های قابل تنظیم برای ایجاد تراز و افزایش دقت وزن کشی و استفاده آسان تر از ترازو می باشد.
ویژگی های دیگر این ترازو دارا بودن صفحه نمایش خارجی و کابل RS232 ، کاليبريت آسان ، قابلیت شمارش ، صفر خودکار ، پارسنگ ، نمونه گیری و وزن کشی فوق العاده سريع می باشد که ترازو را تبدیل به دستگاهی مطمئن و حرفه ای برای رفع نیاز های کاربر در استفاده صنعتی آزمایشگاهی کرده است.
این ترازو با #گارانتی عرضه می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه