تعمیر تلویزیون

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166084973
    آدرس وبسایتhttps://tamiriha.com/

تعمیر تلویزیون و مانیتور

تعمیر تلویزیون و مانیتور – تعمیر انواع ماشین آلات اداری – تعمیر انواع گیرنده های دیجیتال – تعمیر تخصصی انواع برد های الکترونیکی – امداد رایانه (تعمیریها)

امداد رایانه (تعمیریها) : نمایندگی رسمی شرکت مادیران و ایکس ویژن – تعمیر تلویزیون

امداد رایانه (تعمیریها) با شعار تعمیر تلویزیون ، تعمیر مانیتور و تعمیر انواع گیرنده های دیجیتال و برد ها و وسایل الکترونیکی و همچنین تعمیر ماشین آلات اداری به صورت حرفه ای و همچنین اخذ نمایندگی رسمی مادیران و نمایندگی رسمی ایکس ویژن با استفاده از متخصصین مجرب و متعهد فعالیت می نماید. این مجموعه با بیش از ۲۳ سال تجربه در زمينه های تعميرات تلويزيون و صفحه نمایش، تعمیر ماشین آلات اداری و انواع بردهای الکترونیکی و با بهره گيري از متخصصین مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات در کمترین زمان و حداقل هزینه و با بهترین کیفیت میباشد.

تعمیر تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجادی در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمیر  می‌باشد ولی با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیرات تلویزیون های انجام شده بوسیله تعمیرکاران با تجربه ی امداد رایانه ، مطمئنا به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فن آوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون و مانیتور کسب کرده باشند.

امداد رایانه : نمایندگی رسمی شرکت مادیران و ایکس ویژن

امداد رایانه با شعار تعمیرات تلویزیون ، تعمیر مانیتور و تعمیر انواع گیرنده های دیجیتال و برد ها و وسایل الکترونیکی و همچنین تعمیر ماشین های اداری به صورت حرفه ای و همچنین اخذ نمایندگی رسمی مادیران و نمایندگی رسمی ایکس ویژن با استفاده از متخصصین مجرب و متعهد فعالیت می نماید. این مجموعه با بیش از ۲۳ سال تجربه در زمينه های تعمير تلويزيون و صفحه نمایش، تعمیر ماشین آلات اداری و انواع بردهای الکترونیکی و با بهره گيري از متخصصین مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات در کمترین زمان و حداقل هزینه و با بهترین کیفیت میباشد.

تعمیرات تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجادی در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمیر  می‌باشد ولی با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیرات تلویزیون های انجام شده بوسیله تعمیرکاران با تجربه ی امداد رایانه ، مطمئنا به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون و مانیتور کسب کرده باشند.

خرابی های مختلف و تعمیر تلویزیون و تعمیر مانیتور :

  • تعمیرات کلیه قطعات تلویزیون
  • تعمیر پنل تلویزیون
  • تعمیرات مقاومت تلویزیون
  • تعمیر آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیرات پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیر فلت تلویزیون
  • تعمیرات مشکل صدای تلویزیون
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر بک لایت تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل
  • تعمیر مانیتور تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون سامسونگ در منزل
  • تعمیرات تلویزیون پروجکشن

انجام خدمات ما برای انواع تلویزیون ها و برندها میباشد . تلویزیون های ساده ، فلترون ، پروجکشن ، انواع پلاسما ، ال سی دی LCD ، ال ای دی LED برای تعمیرات میتوانند به ما مراجعه کنند. تعمیر و تعویض فلت ، تعمیر و تعویض بلندگو ها ، گرفتن پرش تعویض ، تعویض فیش های ورودی ، تعمیر پاور ، تعمیربردهای مختلف و… از خدمات ما میباشد. ما در این مجموعه انواع برند ها مثل xvision ایکس ویژن ،  LG الجی ، سامسونگ SAMSUNG ، سونی SONY ، پاناسونیک PANASONIC ، ایکس ویژن X-Vision و…. را برای تعمیرات قبول میکنیم.

منبع : https://tamiriha.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه