تنها پارتنر رسمی مایکروسافت در ایران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - پایین تر از میدان فلسطین - ساختمان پزشکان - طبقه سوم - واحد 19
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02128429090

مایکروسافت آفیس مجموعه‌ای از برنامه‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار است که اولین نسخه‌ی آن در سال 1988 معرفی شد. مایکروسافت آفیس در ابتدا تنها شامل Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint می‌شد که به تدریج در طول سالیان مجموعه‌ای غنی‌تر از برنامه‌های اداری و خانگی که استفاده‌های بسیار متنوع و گوناگونی دارند را گردآوری کرده و ارائه داد. پرطرفدارترین و مهمترین نسخه از آفیس، مربوط به دسکتاپ می‌شود که برای انواع مختلف کامپیوترهای شخصی که از سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک استفاده می‌کنند، در دسترس است. جدیدترین نسخه قانونی و اوریجینال از آفیس، مربوط به Office 2019 می‌شود که در تاریخی 24 سپتامبر 2018 عرضه شد و با خود قابلیت‌های جدیدی را برای استفاده‌ی کاربران در سرتاسر جهان، فراهم آورد.
محبوب ترین مجموعه برنامه های اداری در کل دنیا مجموعه مایکروسافت آفیس است که امروزه به قدری کاربرد های این مجموعه گسترده و همه جانبه شده است که امکان فعالیت های اداری بدون این مجموعه قابل تصور نیست.
با خرید لایسنس مجموعه آفیس شما میتوانید بصورت قانونی به نرم افزار های Word، Excel، PowerPoint، Access، Outlook، Publisher و OneNote در کامپیوتر شخصی خود دسترسی کامل و بدون محدودیت داشته باشید.
• مایکروسافت ورد (Word) برای ایجاد، ویرایش و طراحی فایل های متنی استفاده میشود .
• مایکروسافت اکسل (Excel) برای ایجاد جدول ها و نمودار ها و استفاده از توابع و ثبت و مدیریت اطلاعات استفاده میشود .
• مایکروسافت پاورپوینت (PowerPoint) برای ارائه مطالب، آموزش های تصویری و تولید فایل های صوتی تصویری استفاده میشود.
مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2019 اورجینال، آفیس 2016 اورجینال، آفیس 2013 اورجینال، آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.
شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه