تهیه و تنظیم طرح توجیهی و امکان سنجی اقتصادی تولید قیر با کامفار

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهرانپارس فلکه سوم خیابان 196 شرقی پلاک 547 طبقه 4 واحد 7
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02177730238

مطالعات امکان سنجي، مطالعات کارشناسي است که قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. دراين مطالعات طرح از نگاه بازار، فني، مالي و اقتصادي مورد بررسي و آناليز قرارگرفته و نتايج حاصل از آن به عنوان مبنائي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد.
بخش‌های طرح توجیهی را می‌توان به صورت زیر شرح داد:
1- تجزیه و تحلیل مالی یا Financial Analysis: به منظور بررسی و آنالیز ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی صورت می‌گیرد.
2- مطالعه بازار یا Market Study: که در آن ابعاد مختلف بازار محصولِ طرح توجیهی بررسی می‌شود. این ابعاد عبارتند از کمبود، بازار هدف، عرضه، تقاضا و …
3- توجیه‌پذیری فنی یا Technical Feasibility: به منظور بررسی ابعاد فنی طرح توجیهی همچون فناوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزاتِ تولید و ساختار اجرائی طرح انجام می شود.
مطابق متدولوژي فوق، ابتدا محصولات مورد مطالعه به طور دقيق معرفي شده و سپس بررسي هاي لازم روي بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فني در خصوص چگونگي توليد و امکانات و تجهیزات مورد نياز نيز شناسائي شده و در ﻧﻬايت ظرفيت هاي اقتصادي و حجم سرمايه گذاري مورد نياز براي اجراي طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمايه گذاران و علاقه‌مندان محترم بتوانند کليه اطلاعات مورد نياز را کسب و در جهت انجام سرمايه گذاري اقتصادي با ديد باز و شفاف اقدام نمايند.
گزارش تولید شده توسط شرکت فناور گستر پیمان مطالعات امکان سنجي مقدماتي توليد انواع قير است که با استفاده از نرم افزار کامفار انجام می پذیرد.
نرم افزار تخصصی کامفار یک برنامه کامپیوتری است که از طرح تحقیقات قبل از بهره برداری حمایت می کند و استفاده از آن سازماندهی و محاسبه گزارشات مالی و اقتصادی را آسان میسازد. کامفار امکان شبیه سازی پروژه های سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت و تحلیل فرایندهای مالی را فراهم می سازد. از نظر مدیریتی تصمیم گیری در خصوص پذیرش و یا عدم پذیرش یک پروژه، همواره با سوالات زیادی در خصوص ویژگی های پروژه و نتایج اجرای آن همراه بوده است. نرم‌افزار کامفار ابزاری برای ارزیابی مالی پروژه های سرمایه گذاری است که توسط آن می توان شاخص های مالی پروژه ها را محاسبه و تحلیل نمود و تاثیر تغییرات هر یک از پارامترهای ورودی سیستم را بر فرایندهای مالی طرح بررسی کرد و در نهایت در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش پروژه تصمیم گیری کرد.
با توجه به سابقه درخشان شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان، در خصوص احداث و راه اندازی بیش از 50 کارخانه کوچک و بزرگ در زمینه تولید انواع قیر در اقصی نقاط کشور عزیزمان و در خارج از مرزها، طرح فوق از ضریب اطمینان بالایی در زمینه انطباق و بروزرسانی با توجه به جدیدترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا برخوردار می باشد.
براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.fgpco.ir (تخصصی ترین سایت مرجع قیر و عایق) مراجعه فرماييد.
کانال تلگرام: https://telegram.me/FGPco
کانال ما در پیام رسان سروش: @fgpco.ir
E-mail: Support@fgpco.ir
آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه