تور زمینی وان از تبریز

در آذربایجان شرقی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانآذربایجان شرقی
    خیابانولیعصر
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس04133338690

تور زمینی وان از تبریز
۳ شب و ۴ روز ویژه شهریور ماه
هتل های تور زمینی وان از تبریز
هتل الیت ورلد یک هماهنگی بی نظیر بین معماری کلاسیک توام با معماری مدرن است . این هتل با امکانات گسترده ای که دارد بخودی خود یک شهر کوچک محسوب می شود . دریاچه وان ترکیه ۶ و فرودگاه وان فقط ۸ کیلومتر از هتل الیت ورلد فاصله دارد . هتل الیت در شهر وان ترکیه از مهم ترین و زیباترین هتل های شهر است .
هتل رویال میلانو در مرکز شهر قرار گرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه فلت با شبکه های ماهواره ای و یک جعبه امانات برای نگهداری از اشیاء گرانبها هستند. مرکز خرید شهر وان تا این هتل فقط ۵ دقیقه پیاده روی دارد. این هتل در ۷ کیلومتری فرودگاه شهر وان قرار دارد.
هتل هالدی وان یکی از بهترین مراکز اقامتی این شهر میباشد. این هتل چهار ستاره در سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز نمود. هتلی بسیارشیک و زیبا با هشتاد اتاق مجهز که می‌تواند برای گذراندن زمان استراحت در طول سفر به وان بسیار دلپذیر باشد.شهر وان در طول سال میزبان هزاران نفر توریست از سراسر دنیا می‌باشد.انواع تفریحگاه‌ها، پارک‌ها ، رستوران‌ها، مراکز خرید، مراکز اقامتی، هتلها و جاهای تاریخی از جمله امکانات این شهر توریستی میباشد.
هتل تامارا هتلی چهار ستاره در خیابان باهجیوان چسبیده به کاظیم کارابکیر درمرکز شهر وان قرار دارد. در اطراف این هتل رستورانها، ساندویچی ها و غذاخوریها و شیرینی فروشیهای زیادی هست و همچنین نزدیک به مرکز خرید دفکتو هم هست.
هتل نیو آپارت در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است و در متراژ ۶۰ و ۷۲ متر دارای ۳۰ سوئیت می باشد . کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه با کلیه لوازم ، اتو ، تلویزیون و … در سوئیت ها موجود می باشد . هتل نیو آپارت در نزدیک ترین فاصله به خیابان جمهوریت و مراکز خرید شهر وان واقع شده است .
تور زمینی وان از تبریز:
نیو آپارت ۶۰۵۰۰۰ تومان
تامارا ۷۱۰۰۰۰ تومان
رویال میلانو ۷۳۰۰۰۰ تومان
هالدی ۸۹۰۰۰۰ تومان
الیت ورلد ۱۱۹۰۰۰۰ تومان

خدمات تور زمینی وان از تبریز :
• حرکت از تبریز با ون ترک یا سرویسهای ویژه
• اقامت در هتل با صبحانه
• بیمه مسافرتی
هواپیمایی سفرسازان
33338690 041
33338691 041
https://bit.ly/325dIGo
https://safarsazan24.com
https://instagram.com/safarsazan.tour
https://t.me/safarsazantour

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه