تولیدی نوین پت شاپ

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیابانشهرک صنعتی جی بلوار کشاورز کوچه مهر 8
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09132046146

با عرض سلام وقت بخیر با تشكر از توجه و حضور شما

مفتخريم كه سال‌ها درکنار شما عزیزان در زمینه تولیدات لوازم پرنده همواره تلاش نموده‌ايم تا در زمينه تامین انواع لوازم و تجهیزات مرتبط با پرورش پرندگان و همچنین اطلاع رساني و انتقال آموزش به علاقمندان به پرورش پرندگان تلاش نماييم و نياز پرورش دهندگان و علاقمندان را در حد توانمان برطرف نماييم.

سیاست نوین پت شاپ بر این محور می‌باشد تا کالاهای مورد نیاز مشتریان خود را با حذف واسطه‌ها ، مستقیماً از تولید به مصرف و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کرده و با کمترین هزینه و در حداقل زمان به دست خریدار برساند.

لازم به ذکراست که این مجموعه تا به حال توانسته بسیاری از ملزومات را برای اولین بار طراحی و تولید نماید.

در اين راستا همواره در تلاش بوده و هستيم تا كيفيت توليدات و کالاهای عرضه شده در فروشگاه خود را در مسير نياز هموطنان افزايش دهيم و وسايل مورد نياز در امر پرورش پرندگان زينتي و خانگي دوستان در هر نقطه از كشور عزيزمان را برآورده سازيم.

فروش جزئی و عمده کالاها

فروشگاه نوین پت شاپ علاوه بر فروش جزئی کالاها از طریق وب سایت خود، برای آن دسته از عزیزانی که در شهر خود صاحب فروشگاه هستند و مایلند تا از کالاهای موجود در فروشگاه نوین پت شاپ، جهت فروش به صورت عمده و کلی خریداری نمایند این امکان را فراهم نموده و این دسته از عزیزان می توانند جهت خرید عمده از طریق فرم تماس با ما یا تماس با شماره 09904216146 از قیمت‌های عمده فروشی ما اطلاع حاصل نمایند.

از شما دوست گرامي درخواست داريم تا با آگاه سازي ما از نظرات و پيشنهادات و نيازهاي خود در امر پرورش پرندگان زينتي و خانگي و همچنین در زمینه تولید قفس و لوازم مربوط به قفس ما را در مسير تولیدات جدید و طرح‌های جدید و خدمت رساني بهتر و بيشتر ياري فرماييد صميمانه پيشنهادات همكاري از سوي شما را پذيرایيم.

پيروز و ماندگار باشيد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه