تولید انواع صندوق فروشگاهی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیاباناتحاد
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09127238460

گروه صنعتی طاها، نتیجه تلاش عده ای از متخصصان و کارشناسان ایرانی برای خودکفایی و اعتلای صنعت نوظهور تجهیزات فروشگاهی است. اگرچه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی صنعت تجهیزات فروشگاهی همواره در کشور مورد استفاده قرار می گرفته اما به دلیل بازار محدود این صنعت، تجهیزات مورد نیاز غالبا وارداتی بوده اند. در سال های اخیر با افزایش کیفیت زندگی مردم در ایران، تلاشهایی برای ساخت فروشگاه های زنجیره ای شکل گرفت. اما در حوزه ساخت تجهیزات فروشگاهی اقدامات هنوز به اندازه کافی چشمگیر نبود.

کالاها و محصولات چینی و ترک بازار ایران را در تصاحب خود قرار داده بودند و سرمایه های کشور برای حوزه ای که به راحتی در کشور قابل دسترسی است از کشور خارج می شد. در این برهه زمانی بود که گروه صنعتی طاها با هدف کمک به توسعه حوزه فروشگاه های زنجیره ای و افزایش کیفیت فضاهای فروش از قبیل مال ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها تاسیس و راه اندازی شد.
گروه صنعتی طاها یک شرکت دانش بنیان است که فروشگاه مشخصی برای ارائه محصول به مشتریان ندارد. بنابراین ما می توانیم نمونه های مورد نیاز محصولاتمان را برای مشتریان ارسال کرده و پس از تایید، نسبت به تامین نیاز آنها اقدام کنیم. لطفا با شماره همراه 09127238460 تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم برای ارسال کالاهای مورد نیاز صورت گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه