تولید توری سایبان – شید گلخانه تنها برند معتبر

در مازندران
    استانمازندران
    خیابانخیابان شهید صالحی - شهرک صنعتی رجه
    قیمت16,600 تومان
    شماره های تماس01132296103
    آدرس وبسایتtorisayban.ir

تولید توری سایبان گلخانه و اماکن(شید) در کشور
تیم ما طی چندین سال فعالیت در زمینه تولید توری سایبان گلخانه و اماکن(شید) در کشور توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

شرح خدمات ما:
• توری سایبان گلخانه و اماکن (شید)
• توری حصاری
• توری ایمنی ساختمان با بیشترین عمر و ماندگاری با گارانتی شرکتی
• سایبان با بافت جدید(Knot) و مواد پلی اتیلن خام(بدون مواد بازیافتی)

استاندارد و با گارانتی شرکتی و آنتی یووی خارجی
در عرضهای متفاوت 2 متر تا 12 متر
تراکم مختلف 30 و 50 و 60 و 80 و 90 درصد

ارسال سراسر ایران
با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

ویژگی های توری سایبان

توری شید گلخانه یا توری سایبان ، به منظور ایجاد سایه و جلوگیری از تابش بیش از حد نور آفتاب به عنوان توری سایبان حیاط و یا روی گلخانه، استخر پرورش ماهی، دامداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
گرمای زیاد در فصول گرم به حدی است، که باعث می شود که استفاده از تهویه های طبیعی مانند پنجره ها و استفاده از سیستم سرمایش تبخیری و کولرها دیگر کارساز نبوده و مجبور هستیم با استفاده از ایجاد سایه به نحوی در خنک کردن محیط گلخانه سهیم باشیم. یکی از راه های ایجاد سایه در گلخانه ها، پارکینگ ها، استخر پرورش آبزیان و غیره، استفاده از توری های سایه انداز یا توری شید می باشد. در قدیم از حصیر برای ایجاد سایه استفاده می کردند. استفاده از حصیر به علت شکننده بودن حصیر و سنگین بودن آن منسوخ شده و امروزه جای خود را به توری ها داده است. توری شید گلخانه از جنس رشته الیاف نازک پلی اتیلن است. توری ها از مواد با کیفیت HDPE ساخته شده اند و نیز مقاوم در برابر اشعه UV هستند.
یکی از انواع توری، توری شید بوده که با طول استاندارد 50 متر و با عرض های مختلف به اندازه های 2 تا 12 متر، با تراکم های مختلف که ضریب های سایه اندازی (نرخ سایه پراکنی) متفاوتی از جمله 30 و 50 و 60 و 80 و 90 درصد، تولید می شوند که ضریب های متفاوتی از نوردهی و ایجاد سایه را دارند و به صورت رول های کامل موجود می باشند.
شایان به ذکر است که توری سایبان از ابزارآلات کشاورزی محسوب می شود و به دلیل منعطف و مقرون به صرفه بودن علاوه بر کشاورزی دارای مصارف دیگری نیز هست. متد های به کار رفته در توری سایبان به آن قابلیت مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی از جمله گرما، باران و غیره را می دهد که این موضوع موجب کارکرد مطلوب توری و ساختار منسجم آن به طور معمول در دمای 25 الی 60 درجه سانتی گراد می شود.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه