تولید و فروش درب های فلزی برش لیزری مدرن و شیک

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک 1114، درب فلزی پایون
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02191015030

این روزها خرید درب های فلزی برش لیزری CNC به یکی از نیاز های بی بدیل صنعت ساختمان تبدیل شده است چراکه این درب ها از ظاهری شیک و جذاب و قیمتی مناسب ونیزبخاطر یکپارچه بودن سازه دراین مدل درب ها، از امنیت بالایی برخوردارهستند.
شرکت آذر فلز پایون افتخار این را دارد که تولیدکننده این درب های زیبا ولوکس در محیط کارخانه ای باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، بصورت انبوه تولید و به سرتاسر کشور ارسال می گردد. تنوع محصولی بیش از 500 طرح و مدل که به دلیل تولید در محیط کارخانه ای وبه صورت انبوه ، باعث شده تا این درب های فلزی با قیمت بسیار مناسب تر به دست مشتری برسند. پایون برای مشتریانی که عجله دارند و میخواهند درب فلزی را در اسرع وقت تحویل بگیرند امکانات فروش فوری درب فلزی را به صورت پک کامل طرح انتخابی مشتری به همراه تمامی ملزومات مورد نیاز فراهم کرده است. این محصولات که بصورت خرید فوری درب می باشد که با مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان درب فلزی پایون، تمام موارد فنی بررسی و ثبت و مراحل خرید تکمیل می گردد.
، محصول تولیدی ظرف مدت 24 ساعت کاری، تحویل باربری می شود که با وجود 60 نمایندگی فعال پایون در سرتاسر ایران بزرگ، به راحتی ازطریق نمایندگی شهر خود و یا در محل پروژه و یا درصورت نبود نمایندگی، از طریق باربری محصول خریداری شده را میتوان تحویل گرفت. تمام محصولات ارسالی دارای بسته بندی استاندارد می باشند تا در حین حمل ونقل دچار آسیب و هزینه احتمالی نشوند. این درب های تولیدی، مناسب برای انواع درب حیاط ، درب پارکینگ ، درب ریلی ، درب باغ ، درب ویلا ، درب نفر رو ، درب ساختمان ، درب آپارتمان ، درب منزل ، درب اداری و تجاری می باشند.
جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در در تماس باشید.ارسال کاتالوگ از طریق تلگرام و اینستاگرام ، تصویر سازی از درب جدید منزل و ساختمان شما ، ارائه ایده ها و راهکارهای متناسب با نمای سازه و دکوراسیون ، معرفی محصولات پرفروش ، ارائه عکس نمونه کارهای اجرایی شرکت و … از راهکارهای مشاوره تخصصی مجموعه پایون می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه