تولید کننده نیترات مس 09120795905 و 09333609505

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانشور اباد
    قیمت1,000 تومان
    شماره های تماس09120795905

نیترات مس یک نوع ماده ی شیمیایی غیر آلی با فرمول شیمیایی Cu(NO3)2 می باشد که به رنگ آبی پر رنگ مشاهده می شود. این ماده در آب کاملا محلول می باشد و نوع هشت آبه ی آن دمای ذوب پایینی دارد که نگهداری از آن را دشوار می کند. از این رو بهتر است آب تبلور آن جدا شود تا به انواع سه آبه و تک آبه تبدیل شود که دمای ذوب بالاتری دارند و حمل و نگهداری از آنها آسانتر است
کاربرد های نیترات مس
نیترات مس کاربردهای فراوانی دارد که از جمله ی آن ها می توان به تولید اکسید مس، به عنوان کاتالیزور در تولید مواد آلی، تولید نوار تست بارداری، تولید قارچ کش ها، علف کش ها و باکتری کش ها، استفاده در حمام آبکاری نیکل، تولید رنگ سرامیک، استفاده در آبکاری و تولید و رنگرزی منسوجات اشاره کرد.
روش تولید نیترات مس
ساده ترین روش برای تولید نیترات مس، واکنش دادن براده ها یا قراضه های مس فلزی با نیتریک اسید رقیق شده با آب می باشد. این واکنش می بایست در پلی اتیلن یا استیل ضد اسید صورت گیرد. پس از حل شدن مس در نیتریک اسید، محلول تولید شده فیلتر شده و به مقدار دلخواه جوشانده می شود تا آب اضافی محلول بخار شود. سپس محلول جوشانده شده به حوضچه ی خنک کن منتقل می شود و محصول آماده ی بسته بندی و فروش خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه