تولید کننده پمپ باد

در اصفهان ، اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09133063660

گروه صنعتی اسپادان بیش از دو دهه فعالیت در صنعت تولید و عرضه پمپ باد و مخازن هوای فشرده دارد . این شرکت فعالیت خود را از تولید و عرضه پمپ باد و مخازن هوای فشرده از ۸۰ لیتر تا ۸۰۰۰ لیتر شروع کرد سپس پر سال ۸۵ در عرصه تولید پمپ های اسکرو در صنعت پا گذاشت و در سال ۸۶ به منظور گسترش کسب و کار به عرصه تولید اره آتشی و بالابرهای صنعتی پیوست . هدف شرکت در همه مراحل تولید محصولات رضایت مشتری و کیفیت مطلوب محصولات بوده و هست.

گروه صنعتی اسپادان در حال حاضر در اصفهان مستقر می باشند و نماینده های فعال در شهر های اصفهان, دزفول, شهرکرد, یزد, شیراز, اهواز, بندرعباس ,…دارد.

این شرکت محصولات خود را با بروزترین ماشین آلات تولیدی و متناسب با استاندارهای روز ایران و جهان تولید می کند و شرکت دارای نیروی های مجرب است که آمادگی خصوصی سازی محصولات را بر اساس نیاز مشتریان خود دارد . پمپ باد را در سایز های مختلفبه صورت افقی و عمودی براساس نیاز مشتریان تولید می کند و حتی بر اساس نیاز شما قدرت موتور و رنگ و …. تنظیم می شود .همچنین تمام کمپرسور های باد شرکت به مدت ۱ سال شامل گارانتی تعمیر و تعویض است و همانند گذشته آمادگی ارسال محصولات و خدمات را به اقصی نقاط ایران و خاور میانه دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه