ثبت اطلاعات شغلی ، ایجاد وب سایت اختصاصی و تبلیغات اینترنتی ایران جابینو

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانخ آزادی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166067809 - 09395017819

ایران جابینو با هدف معرفی بهینه مشاغل و خدمات ، جهت کسب درآمد بیشتر برای صاحبان مشاغل، اقدام به ارائه پکیج های تبلیغاتی نموده است که در ذیل به صورت مختصر توضیح داده شده است.
امروزه با توجه به استفاده زیاد از اینترنت و موبایل برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در زمینه های مختلف، لازمه معرفی کسب و کار و افزایش درآمد استفاده از منابع اینترنتی، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و … می باشد. و مقدمه معرفی و توضیح کامل در مورد شغل و محصولات یا خدمات، داشتن یک وب سایت می باشد . ایجاد یک وب سایت هم گاهی نیاز به ابزار و امکاناتی خاص نظیر انتخاب یک شرکت قابل اعتماد برای برنامه نویسی با پشتیبانی خوب ، انتخاب یک هاست مناسب و تبلیغات جهت افزایش بازید و غیره دارد که فراهم آوردن همه شرایط، زمان بر بوده و نیازمند صرف هزینه های زیادی می باشد.
ایران جابینو با فراهم سازی پکیج های مختلفی از وب سایت با قالبی زیبا و رنگ دلخواه شما، به صورت کاتالوگ تک صفحه ای و فروشگاهی با زمانبندی و امکانات مختلف، شرایط انتخاب را طوری برای شما فراهم کرده است که دغدغه هیچ یک موارد فوق را نداشته باشید و بعد از سفارش، یک هفته به صورت رایگان از سایت خود استفاده نمایید و در صورت رضایت مبلغ آن را پرداخت کنید.

مشاوره رایگان :02166067809

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه