جعبه میوه کارتن پلاست

در آذربایجان غربی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانآذربایجان غربی
    خیابانارومیه ، شهرک صنعتی فاز 2 ،صنعتگران 4 ، خیابان ششم ، گروه تولیدی ایران کارتن پلاست
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09124633243

میوه و سبزیجات و درکل تره بار از جمله مواد غذایی هستند که در سبد روزانه مردم قرار دارند. استفاده از جعبه مناسب طراحی شده برای حمل و نقل سبزیجات می تواند تلفات آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داده وموجبات حفظ طراوت و کیفیت آنها را برای مدت طولانی تری فراهم کند.
بنابراین نه تنها توجه به کیفیت خود محصول ارائه شده از اهمیت به سزائی برخوردار است بلکه نوع جنس و کیفیت محصول بکار رفته در بسته بندی این اقلام نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.جعبه میوه کارتن پلاست از جنبه سلامت بسته بندی از این حیث حائز اهمیت است که تماماً از مواد دست اول پتروشیمی ساخته می شود و از مواد بازیافتی و دوریز و ضایعات سایر محصولات پلاستیکی که گاها بسیار آلوده و کثیف هستند ساخته نمی شود.
کارتن پلاست در مقایسه با جعبه های پلاستیکی و جعبه های کارتنی ساخته شده از سلولز نه تنها علاوه بر رعایت بهداشت که مورد تائید وزارت بهداشت نیز می باشد بلکه از لحاظ ظاهر نیز بسیار شکیل بوده و قابلیت تبلیغات برای کشاورز و تولید کننده را نیز دارد.این محصول به دلیل ساختار خود کاملا ضد آب بوده و رطوبت ودمای پایین سردخانه نیز هیچ تاثیری بر روی آن ندارد بنابراین کشاورزان نه تنها از این محصول برای بازار هدف خود میتوانند استفاده کنند بلکه حتی در صورتیکه بخواهند محصولات خود را تا مدتی در سردخانه انبار کنند با خیال راحت می توانند از این جعبه ها برای این منظور استفاده کنند.
شرکت ایران کارتن پلاست به عنوان بزرگترین تولید کننده جعبه میوه کارتن پلاست در ایران طراحی های منحصر به فردی برای میوه هایی چون سیب ، پرتقال ، کیوی ، هندوانه ، زرد آلو ، گیلاس ، انار و سیفی جات چون کلم ، فلفل دلمه ای ، بادمجان و گوجه فرنگی دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :
تلفن تماس : 7-33745145-044
www.irancartonplast.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه