خدمات استخر اقدسیه

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمت1,000,000 تومان
    شماره های تماس09130137157

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، جکوزی آبنما
تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا نمک ، سونا برف در ایـران

کلرزنی آب شور، پروسه ای است که در آن از نمک محلول (ppm 6000 -2500) به عنوان منبعی برای سیستم کلرزنی استفاده می شود. تولید کنندۀ کلر (که به عنوان سلول نمکی، نمک‏ساز، کلرزن نمکی یا SWG نیز شناخته می شود) از الکترولیز در حضور نمک محلول (NaCl) برای تولید هیپوکلرو اسید (HClO) و سدیم هیپوکلریت (NaClO) ـ با نام تجاری آب ژاول یا بلیچ ـ که عوامل پاک کننده ای هستند و به طور معمول در استخرهای شنا استفاده می شوند، بهره می‏برد. در واقع، یک استخر آب شور، بدون کلر نیست؛ بلکه از نمک و تولیدکنندۀ کلر، به جای اضافه‏ کردن مستقیم کلر، استفاده می کند.
تمایز نسبت به کلرزدن به استخرهای سنتی
وجود کلر در استخرهای سنتی را می توان به صورت ترکیبی از کلر موجود آزاد (FAC) و کلر موجود ترکیبی (CAC) توصیف کرد. در حالی که FAC از کلر فعالی که برای پاک‏سازی آب موجود است تشکیل می شود، CAC شامل کلرآمین می شود که از واکنش FAC با آمین ها (که ناشی از تعریق، بُزاق، مُخاط، ادرار و عوامل بیولوژیکی دیگر هستند) ایجاد می شود. کلرآمین ها مسئول بوی کلر استخرها و همچنین سوزش چشم و پوست هستند. این مشکلات، ناشی از مقادیر ناکافی کلر موجود آزاد است و نشان‏دهندۀ این است که باید با اضافه کردن 5 تا 10 برابر از مقدار معمول کلر، به استخر “شوک” وارد کرد. در استخرهای آب شور، تولیدکننده کلر از الکترولیز برای تولید مداوم کلر آزاد استفاده می کند و همچنین کلرآمین ها را به همان روش شوک سنتی (اکسید کننده) از بین می برد. همانند استخرهای کلردار سنتی، استخرهای آب شور را برای حفظ میزان مواد شیمیایی به حد مناسب، باید پایش و کنترل نمود. مقادیر کم کلر می تواند ناشی از مقدار ناکافی نمک، تنظیمات ناصحیح دستگاه تولیدکننده، مقدار ناکافی پایدارکننده، تابش خورشید و یا مشکلات مکانیکی تولیدکنندۀ کلر باشد. کاهش میزان نمک می تواند به واسطه تخلیه، پس شویی (Backwash) و رقیق‏شدن آب استخر با آب باران باشد.
کارکرد
سلول‏های تولید کنندۀ کلر، شامل صفحات تیتانیوم موازی با روکش (Ru) روتنیوم و برخی مواقع ایریدیوم (Ir) هستند. مدل های قدیمی تر از صفحات سوراخ دار (شبکه بندی‏شده) به جای صفحات توپُر استفاده می کنند. الکترولیز به طور طبیعی، کلسیم و دیگر مواد معدنی را به سمت صفحه جذب می کند؛ بنابراین بسته به مواد شیمیایی موجود در آب و مقدار مورد استفاده، سلول نیازمند تمیزکردن دوره ای در یک محلول اسیدی ملایم است (یک بخش HCl به 15 بخش آب استخر) که رسوب کلسیم را از بین می برد. رسوب بیش از حد می تواند بازدهی سلول را کاهش دهد. طراحی های خاص تولید کننده های کلر آب شور از طراحی “قطبیت معکوس” استفاده می کنند که نقش دو الکترود را بین آند و کاتد به طور منظم تغییر می دهد و موجب می شود رسوب کلسیم از روی الکترود حل شود. استفاده از تولیدکنندۀ کلر با مقدار ناکافی نمک در استخر برای مدت طولانی، می تواند روکش سلول را از بین ببرد که در نتیجه، نیاز به جایگزینی پرهزینۀ آن را طلب می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه