خدمات استخر در زعفرانیه

در تهران ، تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمت100,000,000 تومان
    شماره های تماس09130137157

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، جکوزی آبنما
تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا نمک ، سونا برف در ایـران

كنترل رطوبت در استخرهاي شنا
مقدار آب تبخیری از یك استخر شنا‌ ، موضوع مورد بحث در سال‌های اخیر بوده‌است‌ ،
چراكه تبخیر اندازه گیری شده از بسیاری از استخر‌ها به ندرت با مقادیر محاسبه شده همخوانی داشته‌است‌.
برای دستیابی به همخوانی بهتر بین محاسبات و مقادیر اندازه گیری شده‌ ، سازندگان رطوبت گیر استخر‌های شنا ضرایب فعالیت را با توجه به نوع استخر‌ها ساختند‌.
ضرایب فعالیت محاسبه تبخیر را میسر میسازد به گونه‌ای كه تبخیر خالص زمانی كه سطح استخر مواج باشد و قطرات آب توسط شناگر‌ها به بیرون پاشیده میشوند به طور قابل توجهی افزایش مییابد‌. جكوزی حجم جكوزی در مقایسه با استخر شنا بسیار كمتر است اما درجه حرارت آب داخل جكوزی بسیار گرم‌تر است (‌103 درجه فارنهایت یا 4/39 درجه سانتی گراد‌) و لذا بار رطوبتی آن قابل توجه خواهد بود‌.
گاهی اوقات به لحاظ بالا بودن بار تبخیر‌، طراح از یك هواكش تخلیه كوچك روی جكوزی استفاده میكند كه به صورت دائمی در حال كار است‌. این روش نتایج زیر را در بر خواهد داشت‌: • با تخلیه هوای مرطوب حامل روغن‌های بدن‌، امكان كثیفی و گرفتگی كانال‌های هوا و تجهیزات رطوبت گیر كاهش خواهد یافت‌. • هوای به شدت مرطوب از كانال‌های برگشت هوا دور میشود و امكان خوردگی، تقطیر و زنگ زدگی و كانال‌های هوا را كاهش میدهد‌. • تماس محوطه استخر به صورت مداوم تحت یك فشار منفی قرار میگیرد كه این احتمال تقطیر در حفره‌های ساختمان را كاهش خواهد داد‌.
تعویض هوا انجمن مهندسین گرمایش‌، تبرید و تهویه مطبوع آمریكا (‌تعویض هوا برای دستیابی به كیفیت قابل قبول هوای داخل‌) پیشنهاد میكند كه مقدار هوای تازه 15 فوت مكعب در دقیقه (‌7 لیتر در ثانیه‌) به ازای هر فوت مربع سطح استخر محوطه اطراف آن (‌02/0 لیتر در ثانیه بر مترمربع‌) در نظر گرفته شود‌. نفوذ هوا در ساختمان‌های عمومی عادی بار رطوبتی ناشی از نفوذ هوا بسیار زیاد است‌.
هنگام بارش باران و وزش توفان‌ ، در بسیاری از ساختمان‌ها نشت هوا به صورت آزاد مشاهده میشود اما در مورد محوطه استخر‌های شنا‌، توصیه میشود كه دیوار‌های خارجی و سقف به صورت هوابند ساخته شوند‌. باید توجه داشت كه مانند هوای تازه‌، هوای نفوذی نیز در طول ماه‌های سرد درصورتی که هوای ورودی خشك باشد مانند رطوبت گیر عمل خواهد كرد‌.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02143850311 02195118234
همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

WWW.DRPOOL.IR
WWW.DRESTAKHR.IR
DRPOOL.IR@GMAIL.COM
DRESTAKHR@GMAIL.COM

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410
گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه