خدمات تولید محتوا

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09190290180

بسمه تعالی
تولید محتوا
با سلام، در این مقاله سعی می کنیم تولید محتوا را تعریف کنیم، و خدمات تولید محتوایی که گروه وب سایت وان عرضه میکند را برایتان شر دهیم.
در ابتدا به تعریف تولید محتوا می پردازیم، تولید محتوا، به عملیاتی گفته می شود که طی آن ، اطلاعات مفید و مورد نیاز کاربران به هر رسانه ای و به ویژه رسانه‌های دیجیتال برای کاربران عرض می شود. اطلاعات عرضه شده برای کابران در زمینه‌های مختلفی می تواند باشد. در واقع محتوا «چیزی است که باید از طریق یک استاندارد بعنوان گفتار، نوشتار یا هر یک از راه های موجود گوناگون بیان شود» ، معمولا محتوا برای اینکه مفید واقع شود باید توزیع، بازاریابی و انتشار یابد. بیشترین استفاده های ایجاد محتوا برای نگهداری و به روز رسانی وب سایت‌ها، وبلاگ نویسی، عکاسی، فیلمبرداری، تحلیل آنلاین، نگهداری حساب‌های رسانه‌های شبکه های اجتماعی و ویرایش و توزیع رسانه‌های دیجیتال است.
لازم است بدانید به فرایند تحقیق، جمع‌آوری، نوشتن، سازمان یافته کردن و ویرایش اطلاعات، برای انتشار در وب سایت ها توسعه محتوای وب می گویند. محتوای وب سایت ها ممکن است شامل نوشته‌ها، گرافیک، تصاویر، موارد ضبط شده، فیلم‌ها یا دیگر محتواهای دیجیتال باشد که می‌تواند از طریق یک سرور پروتکل انتقال ابر متن پخش شده و به وسیله یک مرورگر، نمایش داده شود.
زمانی که شبکه جهانی وب ایجاد گردید، توسعه دهندگان وب نیز خودشان محتوای آنلاین را توسعه دادند یا اسناد موجود را اصلاح نمودند و آن‌ها را به وسیله زبان نشانه گذاری ابر متن(html) کدگذاری کردند. با گذشت زمان، حوزه توسعه وب سایت تکنولوژی های بسیاری را دربر گرفت. در نتیجه برای توسعه دهندگان وب سایت، فعالیت در این حوزه با توجه به نیازمندی به مهارت‌های بسیار متفاوتی که می‌بایست دارا باشند، دشوار گردید. توسعه دهندگان محتوا، متخصصان توسعه دهنده وب سایت هستند که مهارت‌های تولید محتوا نظیر طراحی گرافیکی، توسعه چند رسانه‌ای، نگارش حرفه‌ای و مستندسازی را دارا می‌باشند.
آنها می‌توانند محتوا را در وب سایت‌های موجود یا وب سایت‌های جدید ادغام نمایند، بدون آنکه از مهارت‌های فناوری اطلاعات نظیر برنامه‌نویسی به زبان اسکریپت و برنامه‌نویسی پایگاه داده استفاده کنند.
توسعه دهندگان محتوا یا توسعه دهندگان محتوای فنی همچنین می‌توانند نویسندگان فنی باشند که اسناد فنی ای را تولید می‌کنند که به افراد کمک می‌کند که نسبت به یک محصول یا سرویس و نحوه استفاده از آن اطلاعات کسب کنند. این اسناد شامل کمک آنلاین، کتابچه راهنما، کاغذهای سفید، مشخصات طراحی، راهنماهای توسعه دهنده، راهنماهای استقرار، یادداشت‌های انتشار و … می‌باشد.
توسعه دهندگان محتوا همچنین می‌توانند متخصصان بهینه‌سازی موتور جستجو(سئو SEO) یا بازاریابی اینترنتی باشند. کیفیت بالا و محتوای منحصربه فرد چیزی است که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند؛ بنابراین متخصصان توسعه محتوا نقش مهمی را در فرایند بهینه‌سازی موتور جستجو ایفا می‌کنند.
موضوعی که اخیراً توسعه محتوای دنیای وب را تحت تأثیر قرار داده، استفاده از محتوای کلمات کلیدی است که آهسته آهسته با هدف دستکاری یک موتور جستجو فراهم شده‌است. این امر باعث می‌شود تا کسانی که حقیقتاً متخصصان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه