خدمات سونا در تهران

در تهران ، آجودانیه
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرآجودانیه
    قیمت100,000,000 تومان
    شماره های تماس09130137157

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، جکوزی آبنما
تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا نمک ، سونا برف در ایـران

نگهداری از سونا

نگهداری از سونا بسیار یساده تر از استخر و جکوزی است چرا که در سونا با حداقل تجهیزات مکانیکی و الکتریکی سرو کار داریم. در سونای خشک دیگر با اجزای الکتریکی و مکانیکی مانند پمپ و فیلتر سر وکار نداریم .
بلکه تنها بخشی از سونا که نیاز به تعمیر و نگهداری متداول دارد گرمکن آن است.
همچنین بر خلاف آب داخل استخر یا جکوزی که باید دائما از نظر مواد شیمیایی کنترل شود در سونای خشک کنترل محیطی بسیار یادهتر انجام می گیرد. البته در این موارد نیز پیش پیری همیشه بهت راز درمان است.

مهمترین نکاتی که باید درباره سونای خشک رعایت شود عبارت است از :
– سطح زیر اتاق سونا باید کاملا آب بند باشد. این مساله کف بتنی یا سرامیکی و خطوط اتصال آنها را نیز شامل می شود.
– کف سونا باید هر چند وقت یک بار به خوبی تمیز شده و جارو شود. دوره زمانی مناسب برای تمیز کردن داخل اتاق سونا متناسب با تعداد نفراتی که از آن استفاده می کنند متفاوت خواهد بود.در صورتی که کف زیر اتاق سونا بتنی یا سرامیکی باشد چوب های کف رابرداشته و زیر آنها را با استفاده ار مواد تمیز کننده به خوبی بشویید.پس از خنک شدن کف ردیف های چوبی کف را مجددا در محل خود قرار دهید.
– برای تمیز کردن دیوارها و سکوها نیز می توان از آب و صابون استفاده کرد.محلول آب و صابون برای تمیز کردن بسیار یاز لک ها و آلودگی های متداول کافی است. استفاده از تمیز کننده های اسیدی یا آمونیاک موجب صدمه دیدن سطح چوب و تغییر رنگ آن می شود در نهایت نیز با یک پارچه مرطوب و آب تمیز دیوارها و سکو ها را از آب و صابون پاک کنید. البته در این مورد ترجیحا از مقدار کمی آب استفاده کنید چراکه مصرف بیش از حد آب موجب تیره شدن سطح چوب می شود هرگز برای تمیز کردن سونای خشک از شیلنگ آب استفاده نکنید.
– هرچه آلودگی کمتری به داخل سونا وارد شود، فضای داخل برای مدت زمان بیشتری تمیز باقی می ماند. بنابراین در ورودی سونا میتوان از یک تکه حصیر یا پادری استفاده کرد تا افراد پیش از ورود به آن کف پای خود را خشک کنند.
– قرار دادن حوله بر روی سکوها پیش از نشستن افراد نقش قابل توجهی برای جلوگیری از ریختن عرق بدن بر روی سکوها می شود. ضمن آنکه پهن کردن حوله روی سکوها محل راحت تری را برای نشستن شناگران فراهم می آورد.
– برای تولید بخار در داخل سونا آب را به آرامی بر روی سنگ ها بریزید چرا که در صورت ریختن ناگهانی مقدار زیادی آب روی سنگ ها،بخشی از آن بخار نشده و بر روی زمین می ریزد در صورتی که مقدار آب ریخته شده بر روی زمین زیاد باشد گاهی لاز م است برای خشک کردن کف سونا ردیف های چوبی کف را برداشت.
– در صورتی که غیر از آب تمیز و مواد خوشبو کننده بر روی سنگ گرمکن ریخته شود این سنگ ها بعد از مدتی کثیف می شوند. برای تمیز کردن آنها ابتدا باید منتظر ماند تا سرد شوند. سپس با استفاده از محلول آب و صابون و اسفنج آن ها را تمیز کرد .در نهایت پس از خشک شدن سنگ ها باید آنها را در محل اولیه قرار داد.

با ما تماس بگیرید
تلفکس : 0214

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه