خرید از چین

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09167943276

واردات پر سود ترين کالاهاي تجاري از چين به ايران با بازرگاني ماندگار

واردات و صادرات به کشورهاي خارجي نياز به يک سري آگاهي ها و تجربه کافي دارد. و هر شخصي اين امکان را ندارد. علاوه بر اين داشتن يک سري ابزارها و شرايط نيز از ملزومات اين کار است. همچنين قوانين مختلف، آشنايي با زبان هاي کشور مبدا و موارد ديگر نيز بر سختي هاي اين کار اضافه مي کند. به همين دليل شما نيز اگر قصد واردات پر سود ترين کالا تجاري از چين به ايران را داريد بايد با افرادي آگاه و متخصص در اين رابطه صحبت کنيد.

در اين زمينه ما به شما توصيه مي کنيم که اگر قصد واردات پر سود ترين کالاهاي وارداتي از چين به ايران را داريد حتما با کارشناسان شرکت بازرگاني ماندگار در تماس باشيد. اين شرکت حدود 20 سال است که در زمينه خريد کالا از چين، واردات از ترکيه و خريد کالا از دبي و اروپا فعاليت مي کند. و طي اين بيست سال گذشته شهرتي را که به دست آورده است به علت تسريع در کارها و ارزاني ارائه خدمات آن بوده است.

اين شرکت تمامي خدمات واردات کالا از چين را براي شما با کمترين هزينه و همچنين در کم ترين زمان ممکن انجام مي دهد. علاوه بر اين به شما در خدماتي مانند مذاکره با فروشنده ها، حواله يوان به چين، انبارداري کالا ، حمل نقل دريايي و هواييبه بنادر ايران، ترخيص کالا از گمرک کمک و …. کمک مي کند.

اين شرکت در اکثر شهرهاي چين نمايندگي دارد و مي تواند از هر نقطه اي از اين کشور که شما کالايي را مد نظر دارد، آن را تهيه و به ايران ارسال کند. شما مي توانيد جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره هاي درج شده در سايت يا يا يا شماره 09120856736 ارتباط برقرار کنيد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه