خرید سررسید 1400

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک 2
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02188544050

چرا خرید سررسید 1400 اختصاصی
یکی از راه‌های تبلیغاتی ارزان و سریع، طراحی و چاپ سررسید است. در قسمت اولیه هر سالنامه این امکان وجود دارد که اطلاعات شرکت و همین طور تبلیغی از شرکت قرار داده شود. اعطای سالنامه در ابتدای هر سال به کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت‌ها امری رایج و یکی از بهترین راه‌ها برای برند سازی به صورت آفلاین است. خرید سررسید آماده بدون قرار دادن تبلیغات سازمان و شرکت در آن یک کار اشتباه و بدون برنامه ریزی است. از طرفی سفارش چاپ سالنامه اختصاصی به نسبت خرید سالنامه آماده ارزان‌تر است. به دنبال محلی برای خرید سررسید 1400 هستید؟ گروه رث گرافیک همراه شما است.

قطع (سایز) مناسب سررسید و سالنامه چیست؟
سررسید وزیری: رایج‌ترین اندازه برای سالنامه حساب می‌شود و مورد پسند طیف زیادی از مخاطبان است. اندازه قطع وزیری حدوداً ۲۴*۱۷ سانتی‌متر است. اندازه نسبتاً مناسبی برای کاربر دارد و با توجه به این که بیشتر کتب نیز در این اندازه منتشر می‌شود، کاربران ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کنند. برخی معتقد هستند برای کسانی که نیاز دارند که سررسیدشان همیشه همراهشان باشند، این قطع اندکی بزرگ است.

سررسید رقعی: اندازه این سررسید حدوداً ۲۱*۱۴٫۵ سانتی متر است. برخی معتقد هستند که این قطع خوش دست‌تر و برای جابه جائی مطلوب‌تر است. قیمت آن نسبت به قطع وزیری در شرایط یکسان ارزان‌تر خواهد بود. برخی معتقدند این قطع بیشتر مناسب کارمندان و مشتریان است. بعضی از سازمان‌ها ترجیح می‌دهند که اگر بناست سررسید هدیه‌ای برای مدیران باشد، از این قطع استفاده نکنند؛ شاید به این دلیل که به نظر این دسته، سالنامه رقعی چندان به عنوان هدیه چشم‌گیر نیست. هر چند که بسیاری از مدیران استفاده از این قطع را به همان دلیل سبکی ترجیح می‌دهند.

سررسید مدیران: همانطور که از اسم آن برمی آید این اندازه سالنامه مختص مدیران است. قیمت آن بسیار گران و یک کالای لوکس محسوب می‌شود. شاید همین لوکس بودن عیب عمده این مدل سالنامه باشد؛ چرا که بیشتر از آن که کاربردی باشد، یک هدیه مجلل است. امروزه بسیاری از مدیران ترجیح می‌دهند که سررسیدی در قطع‌های دیگر در یک بسته شیک که شامل هدایای مختلف دیگر است به عنوان هدیه دریافت کنند؛ با این ایده، هم از سررسید استفاده خواهند نمود و هم از تنوع هدایای دیگر لذت خواهند برد.

سررسید خشتی: به طور کلی به کتاب‌های به شکل مربعی هستند خشتی گفته می‌شود. چندین اندازه خشتی وجود دارد. بسیاری از کتب کودکان و قدیمی در این اندازه است. به سبب شکل مربع، بسیاری این قطع را بیشتر می‌پسندند. اما به چندین دلیل کمتر مورد استفاده واقع می‌شود؛ اول آن که به نسبت گران‌تر است و دوم آن که جابه جائی آن دشوار بوده و سوم این که در طراحی صفحات داخلی مشکلاتی وجود دارد؛ یعنی اختصاص فضا به روزهای مختلف اندکی دشوار است.

جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه ۱۴۰۰، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.
تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.
تلفن: ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
https://www.rathgraphic.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه