خرید قانونی اس کیو ال سرور 2022 Enterprise اورجینال – مزایای لایسنس اس کیو ال سرور 2022 اینترپرایز

در تهران

بهبودهای کلیدی موجود در اس کیو ال سرور 2022 اینترپرایز عبارتند از:
• ارتباطات پایدار: این نسخه از SQL Server عملکرد پایدارتری در شبکه های بی سیم و ارتباطات نیمه معمولی دارد. این باعث می شود که برنامه ها و بانک های اطلاعاتی بدون دسترسی به شبکه همچنان به خوبی عمل کنند و قطعیات کمتری را تجربه کنند.
• بهبودهای در نظارت و رصد: SQL Server 2022 Enterprise با گسترش قابلیت های مانیتورینگ و رصد بهتری از سیستم ها و بانک های اطلاعاتی، بررسی و شناسایی خطاها و بهینه سازی عملکرد سیستم را ساده تر می کند.
• امکانات ضبط و تحلیل بیشتر: با استفاده از تجهیزات نرم افزاری متنوعی مانند Machine Learning Services و R Services، می توانید اطلاعات بزرگ را به صورت نیمه یا کاملاً خودکار در اس کیو ال سرور ضبط و تجزیه و تحلیل کنید.

https://microsoftlicense.com/SQL-Server-2022-Enterprise

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/SQL-Server-2022-Enterprise

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه