خرید مبل چستر از وودن مبل

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران اسلامشهر
    قیمت20,000,000 تومان
    شماره های تماس09363305985

قیمت مبل چستر پارچه‌ای
معمولا قیمت این سبک مبلمان بر اساس جنس پارچه یا چرم، الیاف به کار برده شده، چوب استفاده شده و مقدار آنها مشخص می‌شود. البته برای خرید انواع این مبلمان اگر تولید خارج از کشور باشند، مانند نمونه‌های ترکیه‌ای یا ایتالیایی، هزینه بیشتری را باید پرداخت کرد
خوشبختانه تولیدات داخلی با قیمت‌های مناسب‌تر در فروشگاه‌ها وجود دارند که حتی خرید اینترنتی از آنها می‌تواند هزینه کمتری را نیز به دنبال داشته باشند. امروزه نمونه‌های داخلی با متریال مناسب قابل مقایسه با انواع نمونه‌های خارجی هستند که مقرون به صرفه‌تر نیز هستند.
انتخاب بهترین مبل چستر
برای اینکه بتوانید مبلمان بهتری انتخاب کنید بهتر است نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم را در مورد خرید انواع مبلمان به ویژه مبل چستر در نظر داشته باشید.
1. تلفیق با سبک‌های دیگر
مبل چستر از جمله مبل‌های کلاسیک است که از سایر انواع کلاسیک راحتی مناسب‌تری دارد. از این رو معمولا برای انتخاب محیط‌های مجلل و شیک اما راحت گزینه مناسبی است. حتی برای پیش گرفتن سبک کلاسیک و یا ترکیب با آن با سبک مدرن بسیار مناسب است.
2. انتخاب رنگ‌های متنوع
برای انتخاب رنگ تم مبلمان از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید که بیشتر جلوه کنند. یکنواختی در این مورد ممکن است جلوه را به شدت کاهش دهد و دکوراسیون داخلی را بی روح نشان دهد. رنگ‌هایی مانند طوسی، زرشکی، خردلی، یشمی و حتی سیاه و قرمز یا آبی برای این مدل جلوه ویژه‌ای را به همراه دارند.
3. توجه به کیفیت
به کیفیت مبلمان، پارچه، دوخت و چوب به کار برده شده توجه کنید تا پس از چند بار استفاده شکل ظاهری خود را به طور کامل از دست ندهد. برای این منظور بهتر است متریال به کار برده شده در ساخت مبل را از فروشنده جویا شوید تا بتوانید انتخاب ماندگاری داشته باشید.
4. ست کردن مبل چستر با میز ناهارخوری
مبل چستر را می‌توانید با میز ناهارخوری به راحتی ست کنید. برای این منظور علاوه بر اینکه انواع آماده وجود دارد، می‌توانید گزینه مورد نظر را به صورت سفارشی تهیه کنید. با اینکه ناهارخوری با ظرافت بیشتری ساخته می‌شود اما از پارچه‌ها و سبک تقریبا همخوانی به کار گرفته خواهد شد تا با هم ست باشند.

براي ارتباط با پشتيباني و خريد با شماره زير تماي بگيريد
09120032139
براي ديدن عکس هاي بيشتر به سايت ما مراجعه کنيد
woodenmobl.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه