خرید ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز11 – لایسنس اصلی ویندوز11

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

ویندوز 11 با بهره‌گیری از تجربه‌های کاربران برای تقویت و الهام بخشیدن به خلاقیت طراحی شده است و سعی شده است در طراحی این ویندوز همه چیز ساده باشند. از دکمه start در نوار منو و نوار وظیفه تا هر فونت و نماد دیگر، همه چیز عمداً برای کنترل بیشتر افراد و ایجاد آرامش و راحتی طراحی شده است. در طراحی ویندوز 11 دکمه start را در وسط قرار داده شده است تا جستجوی هر آنچه نیاز دارید ساده بشود. دکمه استارت از قدرت رایانش ابری و Microsoft 365 استفاده می‌کند تا فایل‌های اخیر خود را بدون توجه به پلتفرم یا دستگاهی که قبلاً از آن استفاده می‌کردید، نشان دهد حتی در دستگاه‌های اندروید و IOS این مورد صادق است.

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

ویندوز 11 و قابلیت snap layouts چیست؟
ویندوز همواره با ارائه تغییرات انعطاف‌پذیر در پنجره‌های متعدد و امکان چسباندن برنامه‌ها در کنار یکدیگر به شما کمک می‌کند تا هر طور که می‌خواهید و راحت هستید با ویندوز کار کنید. در ویندوز 11 امکاناتی مانند Snap Layouts، Snap Groups و Desktops معرفی شده است تا راهی قوی و مؤثر برای انجام چند کار را به شما ارائه دهد. Snap layouts ویژگی‌ جدیدی هستند که به شما کمک می‌کنند پنجره‌های خود را سازماندهی کنید و بتوانید صفحه نمایش خود را بهینه کنید تا چیدمانی از نظر بصری تمیز و مرتب داشته باشید و هر طور که می‌خواهید Desktops جداگانه ایجاد کنید و آنها را به دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید.
ویندوز ۱۱ پیچیدگی‌ها را کاهش داده و سادگی را برای شما به ارمغان می‌آورد

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

مایکروسافت تیم
یکی دیگر از بخش‌های مهم در ویندوز 11 برقراری ارتباط راحت با افرادی است که آنها را دوست دارید. در ویندوز 11، گزینه چت Microsoft Teams ارائه شده است که در نوار وظیفه ادغام شده است. اکنون می‌توانید فوراً از طریق متن، چت، صدا یا ویدئو با همه مخاطبین خود، چه در اندروید، ویندوز یا IOS صرفنظر از پلت فرم یا دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، متصل شوید. اگر شخصی که در طرف دیگر با او در ارتباط هستید برنامه Teams را باز نکرده است، می‌توانید از طریق پیام کوتاه دو طرفه با او ارتباط برقرار کنید.

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

ویندوز 11 همچنین راه طبیعی‌تری را برای ارتباط با دوستان و خانواده از طریق Teams را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا فوراً mute یا unmute شوید.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز11 – لایسنس اصلی ویندوز11 – مزایای ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 – دانلود ویندوز 11 اورجینال – خرید اینترنتی ویندوز 11 – قیمت ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 orginal – خرید ویندوز 11 نسخه اصلی – فروش نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید پستی ویندوز 11 – فروش پستی ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 اورجینال – خرید نسخه نهایی ویندوز 11 – سریال ویندوز 11 – آخرین ورژن ویندوز 11 – آخرین نسخه ویندوز 11 – جدیدترین ورژن ویندوز 11 – جدیدترین نسخه ویندوز 11 – ویندوز 11 – مایکروسافت ویندوز 11 – نسخه آزمایشی ویندوز 11 – نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید لایسنس ویندوز 11 هوم – قیمت ویندوز 11 home

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه