درآمدزایی از سایت یا پیج یا صفحات اجتماعی تان

در تهران

از وبسایت، وبلاگ، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام یا حتی پروفایلتان و… با کد انحصاریتان درآمد نقدی حاصل کنید.
بدون هیچگونه دانش فنی و بدون صرف وقت اضافی و بدون هزینه و بدون حق عضویت و… با جذب و معرفی هر مشتری، مبلغ 100000 الی چند میلیون تومان پورسانت نقدی دریافت کنید.
پرداخت پورسانت برای هر سفارش، حتی اولین سفارش، بدون محدودیت در تعداد فروش یا مبلغ. بدون نیاز به زیرمجموعه گیری و..

جزئیات همکاری:
سایت طلاگستر، یکی از چند سایت خاص و معتبر و فعال در زمینه تجارت و فروش دامنه یا همان آدرس اینترنتی سایتها میباشد که با دریافت کوپن تخفیف و کد معرف انحصاریتان از طلاگستر و ارائه آن به دیگران، هم آنها 50% تخفیف می گیرند و هم شما 100000 الی چند میلیون تومان پورسانت نقدی دریافت می کنید.
با جذب حتی یک مشتری، مبلغ 20% پورسانت نقدی دریافت کنید. تصفیه حساب: هر 24 ساعت یکبار.
اگر پیج اینستاگرام یا کانال پربازدید یا سایت پربازدید یا وبلاگ پربازدید و… دارید، کافیست کوپن تخفیف را به هر شیوه ای که مایلید در آنجا قرار دهید تا تعداد زیادی مشتری جذب نموده و پورسانتهای متعددی دریافت کنید
یکی از مزایای این نوع جذب مشتری برای شما اینه که نیازی نیست که شخص حتماً برروی لینک خاصی کلیک کند تا پورسانت به شما تعلق بگیرد. بلکه فقط کافیست مشتری، حین سفارش دامنه در طلاگستر، کوپن تخفیف 50درصدی که در واقع، همان کد معرف شما میباشد و بطور اختصاصی برای شخص شما ساخته شده را وارد کند تا هم او 50% تخفیف بگیرد و هم شما پورسانت عالی و درآمد حاصل کنید.
کوپن تخفیف را میتوانید به هر نحوی حتی شفاهی نیز به مشتریان و کاربران و اطرافیان خود بدهید. و معیار تشخیص اینکه مشتری از کجا با سایت ما آشنا شده و خرید می کند، فقط کوپن تخفیف شما است. و شما یک کوپن تخفیف مجزا و اختصاصی خود را دارید و به همین جهت، هیچوقت حقتان ضایع نمیشود.
حتی میتوانید این کوپن تخفیف طلاگستر را به مشتریان سایت خود یا مشتریان فروشگاهتان هدیه دهید. برای مثال: اینگونه در سایت یا در فروشگاه خود تبلیغ کنید که اگر از سایت یا پیج شما خرید کنند، این کوپن نیز به آنان هدیه داده میشود.
بنرها یا تصاویر گرافیک و تبلیغاتی، بصورت رایگان در ابعاد و اندازه های دلخوه شما، طراحی می گردد تا زیباتر و بهتر بتوانید مشتری جذب کنید.
برای نوع جذب نیز هیچگونه محدودیتی نداشته و در هرکجا و هر طور که مایلید میتوانید تبلیغ کرده و مشتری جذب کنید.
فقط در شرایط زیر، پورسانت تعلق نمی گیرد:
هرگونه بازاریابی تلفنی- هرگونه بازاریابی حضوری و مراجعه سرزده به مغازه ها و ادارات و…- ارسال نمابر تبلیغاتی- تماس تبلیغاتی اتوماتیک- ارسال تبلیغات رگباری و تکراری برای هرفرد یا شرکت یا…- پیامک تبلیغاتی حاوی نام طلاگستر- تبلیغات خلاف واقع- هرگونه سوء استفاده احتمالی و وعده های دروغین به مشتریان- هر نوع جذب و تبلیغی که بجای تشویق و تبلیغ، مستقیم یا غیرمستقیم، وجهه طلاگستر را مخدوش کند

مدیریت مهندس سید محمد حسینی 09367547854
و 09329227709
بازار بزرگ تهران: 02155818943
www.talagostar.com/hamkar

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه