درباره ی نام کوماتسو چه میدانید؟

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09121136006

۶ ژوئن ۲۰۲۲ – Komatsu Ltd. (رئیس و مدیر عامل: Hiroyuki Ogawa) و شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت آن Komatsu Chile S.A. (از این پس “Komatsu”) خرسند هستند که برنامه هایی را برای سیستم حمل و نقل خودکار Komatsu FrontRunner (AHS) اعلام کنند. از ۶۲ کامیون باربری فوق‌کلاس ۹۳۰E تا سال ۲۰۲۴ در لس برونس، یک معدن مس روباز شیلیایی که متعلق به آنگلو امریکن، یک شرکت معدنی جهانی است. سایت معدن به عنوان ویترینی برای فناوری خودمختار کوماتسو خواهد بود.

“ما هیجان زده هستیم که در این ابتکار عمل برای پیاده سازی فناوری خودمختار شرکت کنیم و مشتاقانه منتظر فرصتی هستیم تا از FrontRunner AHS برای بهینه سازی عملیات معدن خود در Los Bronces به ما کمک کند، زیرا متقاعد شده است که فناوری توانمندی برای بهبود روش کار و حرکت به سمت ما است. کریستوبال میمیکا، مدیر نوسازی معدن Los Bronces، Anglo American، گفت: یک عملیات ایمن تر و پایدارتر، که در آن مردم قهرمان نوآوری هستند و در مرکز همه کارهای ما قرار دارند.

آنتونی کوک، معاون سیستم های خودمختار کوماتسو، گفت: “FrontRunner AHS برای کمک به معادن در افزایش تولید و در عین حال افزایش آسیب صفر طراحی شده است.” ما خوشحالیم که Anglo American، یک شریک قدیمی، FrontRunner را برای کمک به دستیابی به اهداف خود انتخاب کرده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در فرصت‌های بهینه‌سازی آینده هستیم.»

Komatsu FrontRunner یک سیستم کاملاً اثبات شده است، با بیش از ۵۲۵ کامیون از زمان اولین استقرار تجاری آن در سال ۲۰۰۸ در معدن مس گابریلا میسترال CODELCO در شیلی. رویکرد کوماتسو برای FrontRunner AHS کامیون‌های کمپرسی فوق‌کلاس خود را با سیستم مدیریت ناوگان مدولار معدن DISPATCH® پیشرو در صنعت گرد هم می‌آورد.

یافتن مواد معدنی ضروری مورد نیاز برای تامین انرژی جامعه مدرن سخت‌تر و استخراج آن سخت‌تر می‌شود و مشتریان برای ارائه این منابع به شرکت‌های معدن اعتماد می‌کنند. کوماتسو بر کمک به شرکت های معدنی تمرکز دارد تا این نیازها را به طور سازنده و مسئولانه برآورده کنند. به عنوان بخشی از هدف این شرکت برای دستیابی به بی‌طرفی کربن تا سال ۲۰۵۰، کوماتسو تمرکز خود را بر پیشرفت فناوری‌های پایدار، تجهیزات و راه‌حل‌های خدماتی افزایش داده است که به مشتریان کمک می‌کند تا به محیط‌های کاری ایمن، بسیار پربازده، هوشمند و تمیز برای آینده دست یابند.

درباره کوماتسو
کوماتسو فناوری ها، تجهیزات و خدمات را برای بازارهای ساخت و ساز، معدن، لیفتراک، صنعتی و جنگلداری توسعه و عرضه می کند. برای یک قرن، این شرکت از طریق تولید و نوآوری در فناوری برای مشتریان خود ارزش ایجاد می کند و با دیگران همکاری می کند تا آینده ای پایدار را تقویت کند که در آن مردم، کسب و کار و کره زمین با هم پیشرفت کنند. صنایع خط مقدم در سراسر جهان از راه حل های کوماتسو برای توسعه زیرساخت های مدرن، استخراج مواد معدنی اساسی، حفظ جنگل ها و ایجاد محصولات مصرفی استفاده می کنند. خدمات جهانی و شبکه های توزیع کننده این شرکت از عملیات مشتری برای افزایش ایمنی و بهره وری و در عین حال بهینه سازی عملکرد پشتیبانی می کنند.

چگونه از یک بیل مکانیکی کارایی بیشتری به دست آوریم؟ با زمان‌های چرخه سریع، حرکات چند منظوره بدون دردسر، حرکات دقیق سطل، قابلیت‌های بلند کردن استثنایی و کیفیتی که می‌توانید روی آن حساب کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه