درمان خانگی واریس :)

در آذربایجان شرقی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانآذربایجان شرقی
    خیابانتبریز
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09140058479

واریس شایع ترین بیماری عروقی در انسان هستش که در این بیماری ، رگ های عمقی و سطحی ، متورم میشن و ظاهر بدی رو تو نواحی مختلف بدن خصوصا در پاها و ران ها به وجود میارن .
علت این بیماری ، به این دلیله که خون در رگ ها انباشته میشه و باعث کشیدگی رگ ها و تجمع خون در اون نواحی میشه . رگ های واریسی معمولا متورم و برجسته ان و با رنگ آبی ، بنفش تیره یا قرمز ظاهر میشن و در اغلب موارد دردناک و ناراحت کننده هستن و اگه درمان نشن ، عوارض شدیدتری رو برا فرد به وجود میارن مثل :
_ زخم و خونریزی : ممکنه تو نواحی واریسی به خصوص محل تحت فشار ، زخم ایجاد بشه و …
_ لخته : با ایجاد لخته تو نواحی واریسی ممکنهمنجر به آمبولی ریه و حتی مرگ هم بشه !
_ تورم مداول پاها به علت نارسایی وریدی
حدود 25 درصد از بزرگسالان به خصوص زنان ، به این مشکل مبتلا هستن و چاقی و بارداری و همچنین زیاد سرپا ایستادن و همچنین افزایش سن ، مهم ترین عوامل ایجاد واریس در افراد هستن !
واریس با انواع روش های غیر خانگی از جمله جراحی ، لیزر ، اسکلروتراپی ، فرکانس رادیویی و … و همچنین روش های خانگی درمان میشه ولی روش های غیر خانگی هم هزینه هاش زیادن و هم ممکنه عوارضات جانبی به دنبال داشته باشه . به همین خاطر میخوام یه درمان خانگی و کم هزینه براتون شرح بدم 🙂
قارچ گانودرما حاوی ژرمانیوم ارگانیک ( شبه فلزی که در هیچ ماده ی غذایی دیگه ای وجود نداره و به صورت عنصرهم برا بدن مضره ولی تو قارچ گانودرما به صورت ترکیب با مواد دیگه ایه به خاطر همین ضرری برای بدن نداره ) هست که سریعا از طریق بزاق جذب بدن میشه و جریان خون رو افزایش میده و گرفتگی ها و خون جمع شدگی ها رو از بین میبره . همچنین به علت مواد مغذی مختلفی که داره از جمله پلی ساکارید ها ، تری ترپن ها ، استرول ها ، ویتامین های مختلف ، پروتئین های زیاد و … خاصیت ضد تورمی و التهاب داره و کشش پذیری رگ ها رو افزایش میده و طی 3 الی 6 ماه ، واریس رو به طور کامل درمان میکنه 🙂
برای مشاوره ی تخصص و راهنمایی های بیشتر از طریق موارد زیر اقدام کنید 🙂
Telegram ID : @ganoderma_agency
Instagram ID : @ganoderma_agency
Call Number : 09140058479

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه