درمان ریزش مو با طب سوزنی

در تهران ، تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09125709879

در حال حاضر در طب مدرن داروهای موضعی فراوانی در بازار وجود دارد که با مصرف آنها می تواند عوارض های جانبی را هم بدنبال داشته باشد . ولی در طب سنتی برای درمان ریزش مو و استحکام بخشیدن روش های مختلفی وجود دارد که خوشبختانه براحتی می توان از آن روش ها برای درمان ریزش مو استفاده کرد . در طب سنتی چون به روش طبیعی به درمان خود می پردازید کمی زمانبر بوده ولی در طب مدرن به دلیل وجود مواد شیمیایی به درمان زودتر رسیده ولی با عوارض جانبی . بدون شک می دانیم که طب سنتی طب کل نگر بوده و در خصوص درمان ریزش مو تحقیقات زیادی را انجام داده است که به نتایج خوبی هم رسیده است .

بر اساس آزمایشات و تحقیقاتی که در طب سنتی در خصوص درمان ریزش مو انجام شده به این نتیجه دست پیدا کردند که یکی از مهم تریم علت ها تغذیه نادرست است . و همیشه طب سنتی بر این اصل معتقد است که مواد غذایی که طبع گرم دارند دارای ارزش غذایی بالایی می باشند پس با این وجود باید به آن اهمیت داد . پزشکان طب سنتی به این نتیجه رسیدند که مزاج فرد خیلی تاثیر گذار در روند درمان ریزش مو بوده که داشتن طبع گرم بسیار مناسب تر از طبع سرد می باشد . البته برخی به دلایل مختلف طبع خود را تغییر میدهند مثلا گرم بوده و به طبع سرد تغییر میدهد که در آن صورت ممکن است به ریزش مو هم دچار شود . در کل طب سنتی درمان ریزش مو را به دو دسته تقسیم کرده است که عبارتند از : (موضعی / خوراکی) .

غالبا ریزش مو به عوامل مختلف بستگی دارد ولی طب سنتی شرق تهران کمی متفاوت تر به این قضیه پرداخته و درمان های مختلفی را پیشنهاد می کند

* عوامل ریزش مو از دیدگاه طب سنتی

ممکن است ریزش مو در فرد زمینه گوارشی بوده که با استفاده از خاکشیر و روغن زیتون و جلوگیری از غذاهای چرب و چای میتوان این مشکل را برطرف کرد

دلیل بعدی ممکن به دلیل مصرف قرص های اعصاب باشد که می توانید با مصرف روزی یک لیوان دمنوش گل گاوزبان و به لیمو به درمان رشد موی خود کمک کنید .

استفاده از شامپوهای نامرغوب که می توان صابون زیتون و گل سرشور را به جای شامپوهای موجود دربازار استفاده کرد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه