این مورد فروخته شده است.

دستگاه تصفیه آب رومیزی استیبل الترون FOUNTAIN

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس۰۹۲۱۴۳۵۶۰۰۳ - ۰۲۱۸۸۰۴۲۴۱۵ - ۰۲۱۸۸۰۳۳۷۵۴

دستگاه تصفیه آب Stiebel Eltron- Fountain
یک دستگاه تصفیه آب که ظرافت و زیبایی
را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد .
دستگاه تصفیه آب هوشمند Fountain دارای گواهینامه NSF
اطلاعات تکنیکی
تصفیه آب Stiebel Eltron مدل Fountain ماهیت آب را به صورت خالص و تمیز ارائه می کند. عملکرد تصفیه با کیفیت فوق العاده بالا و طراحی مدرن و لوکس، آن را به یک دستگاه تصفیه آب برتر تبدیل کرده است.
ویژگی ها
فیلتر 5 در 1
پنج فیلتر تنها در یک واحد کارتریج فیلتر جمع شده است. اجزای فیلتر به خوبی انتخاب شده و مشخصات آن اجازه ی یک عملکرد تصفیه فوق العاده تمیز و امن را می دهد. فیلتراین دستگاه قادر است بدون نیاز به پمپ و تجهیزات اضافه 4320 لیتر آب را تصفیه نماید.
غشاء اولترافیلتراسیون (UF)
فن آوری اولترا فیلتراسیون فیبر توخالی (hollow fiber ) با اندازه منافذ( 0.01) نامی و (0.1 ) میکرون قطعی ، باکتری و میکروارگانیسم های دیگر مانند جلبک ها، کیست ها و تا حدی ویروس ها را از آب حذف می کند. تصفیه UF برای شما و خانواده تان آب آشامیدنی سالم و خالصی را فراهم می نماید.

نمایشگر
اگر زمان تعویض فیلتر فرا برسد، شاخص چراغ و بوق موجود بر روی نمایشگر فعال خواهد شد.
شیر On/Off
شیر سرامیکی On/Off اجازه می دهد تا یک تماس مستقیم برای باز و بستن دستگاه ایجاد شود و راحتی بیشتری در کار با دستگاه تصفیه فراهم شود.
Silver-lite
عملکرد ضد باکتری سنگ Silver-lite امنیت کل سیستم تصفیه را افزایش می دهد. این سنگ شامل چند مواد معدنی است که با یون نقره پوشش داده شده و از رشد باکتری ها در داخل سیستم تصفیه و از آلودگی در خارج از آن جلوگیری می کند.
تعویض فیلتر آسان
کارتریج فیلتر Fountain به آسانی قابل تعویض است و هیچ لوله کش و یا متخصصی مورد نیاز نمی باشد. تنها در چند مرحله می توان کارتریج را بدون ریختن آب تعویض کرد. برای تعویض فیلتر هیچ ابزار و یا تجهیزاتی مورد نیاز نیست.
لوله انعطاف پذیر
لوله فولادی ضد زنگ و انعطاف پذیر به شما انعطاف پذیری بیشتر در جهت پر کردن لیوان آب، بطری یا شستن میوه ها و سبزیجات خواهد داد. این امر شما را قادر میسازد تا از منبع آب آشامیدنی در شعاع گسترده تر بدون حرکت دستگاه تصفیه استفاده نمایید.
نازل یک طرفه
چندین آلاینده در هوا و آب وجود دارند که برای بدن ما مضر هستند. میکروارگانیسم می تواند در طول تمیز کردن و تعویض فیلتر از خارج به داخل دستگاه وارد شود. این نازل از وارد شدن آلودگی خارج از دستگاه جلوگیری می کند و اجازه می دهد تنها جریان یکطرفه آب و هوا از داخل به خارج فیلتر وجود داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه