دفتر وکالت و خدمات حقوقي داخلي و بين المللي آريان (دکتر رضا آریان کیا و همکاران)

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانجردن
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس021-88781401

امنیت حقوقی یکی از عناصر کلیدی زندگی شهروندی و فعالیتهای حرفه ای است. دفتر وکالت و خدمات حقوقي داخلي و بين المللي دکتر رضا آریان کیا (فارغ التحصیل مقطع دکتری حقوق از دانشگاه پاریس) با بهره مندي از تخصص و تجارب چندين ساله خود و همکاران، خدمات حقوقي ذيل را به اشخاص و شرکتهاي ايراني مقيم داخل و خارج کشور و شرکتها و اتباع خارجي مقيم ايران ارائه مينمايد :
1. مشاوره، وکالت و داوری در کليه موضوعات داخلي و بين المللي بخصوص صنعت نفت و گاز، خريد و فروش کالا و خدمات، پيمانکاري و ساخت و ساز، حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی، بيمه، ثبت برند و شرکت، عامليت و نمايندگي و شعبه، امور بانکي و پرداختهاي بين المللي و ضمانتهاي پرداخت مرتبط، سرمايه گذاري و انواع مشارکتهاي بازرگاني و صنعتي، واردات و صادرات و گمرکات، حقوق مالکيتهاي صنعتي و هنري، حقوق شرکتها، حقوق بازرگانی، حقوق ورزشي و نقل و انتقال مربي و بازيکنان و اسپانسرینگ، حقوق پزشکی، حقوق اراضي و اختلافات ملکي، مصادره اموال و سرقفلي، حقوق خانوادگی و ارثيه و کليه شکايات کيفري مرتبط به موارد فوق در کليه مراجع قضايي و شبه قضايي.
2. مشاوره و تنظيم کليه قراردادهاي داخلي و بين المللي، مناقصه، مزايده و لوايح قانوني جهت ارائه به مراجع قضايي و شبه قضايي.
3. میانجیگری برای صلح و سازش در کلیه اختلافات داخلی و بین المللی.
4. خدمات حقوقی کاملا تخصصی در اختلافات و دعاوي صنعت نفت و گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی. بدلیل تحصیلات مرتبط و تخصص مدیر و موسس دفتر در حقوق قراردادهای بین المللی نفت و گاز و سالها کار و تجربه در این عرصه، این دفتر تنها دفتری است که بصورت کاملا تخصصی، خدمات حقوقی فعالان عرصه صنعت نفت و گاز و صنایع و تجارتهای وابسته را پذیرش مینماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه