دوربین مداربسته بیسیم 360 درجه V380

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانم فاطمی م گلها ایتدای خ کاج شمالی پ 103
    قیمت475,000 تومان
    شماره های تماس02188969497

از هرکجای دنیا محل کار ، اتاق کودک یا سالمندان نیاز به مراقبت را ببینید و با آنها صحبت کنید .
قابلیت چرخش 360 درجه ، دید در شب ، انتقال تصویر روی اینترنت ، انتقال صدا دو طرفه ، ضبط تصاویر بر روی مموری کارت

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که نیاز به یک دوربین مداربسته همه کاره در محیطی داشته باشید و مقدار هزینه و قیمت دوربین مداربسته که برای این سیستم قرار است خرج شود برای شما مهم است, و اینکه نمی توانید در آن محیط سیم کشی کنید و باید یک دوربین مداربسته بیسیم باشد, همینطور به صدا و تصویر و انتقال آنها روی تلفن همراه خود نیز نیاز دارید. خوب دوربین بیسیم v380 Full HD دقیقا تمام ویژگی های گفته شده را دارد.

دوربین بیسیم v380 یک دوربین با لنز فیش آی v380 Panoramic که دارای wifi داخلی جهت ارتباط بیسیم دوربین پانوراما v380 با مودم به صورت Hotspot و WiFi است .ضبط تصاویر دوربین v380 بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR در دوربین بیسیم v380 کارت حافظه میکرو SD تا حجم ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می شود.

این کالای دیجیتال دارای سنسور تصویر CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای جداسازی درست رنگ می باشد. این دوربین وای فای دارای دید در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل تاریکی مطلق است و امکان زوم دیجیتال ۴x می باشد.

این دوربین بیسیم دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه می باشد. با این دوربین مداربسته بیسیم امکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت ( انتقال تصویر بین موبایل و دوربین از طریق hotspot دوربین) را دارید. انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080p / دو مگا پیکسل است.

این دوربین امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت مدام یا تعریف برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت را دارد. و امکان نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین v380 وجود دارد.نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بدون نیاز به خارج کردن کارت از طریق wifi با نزدیک شدن به دوربین از طریق وای فای وجود دارد.

شما می توانید برای مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر ادمین و پسورد تعریف کنید. این دوربین دارای اپلیکیشن های اندروید و ios است. این دوربین با اتصال به مودم اینترنت و نصب نرم افزار مخصوص روی گوشی به آسانی بصورت 360 درجه محیط مورد نظر را ببینید و صدای محیط را بشنوید و در صورت نیاز مکالمه دوطرفه داشته باشید.

دوربین مداربسته v380 یک جایگزین مناسب بجای نصب دوربین مداربسته در منازل , ادارات و فروشگاه ها است. با توجه به قیمت دوربین مداربسته کابلی و هزینه های نصب آن قیمت دوربین مداربسته بیسیم v380 تقریبا یک چهارم یک سیستم سیمی می باشد.

اگر در آینده قصد دارید برای کودک دلبندتان پرستار بگیرید با این دوربین با خیال آسوده از محیط کار یا هرجای دیگر منزل را بررسی کنید

اگر پدر و مادر سالمند دارید که تنها زندگی می کنند و یا پرستار دارند با این دوربین با خیال آسوده از محیط کار یا هرجای دیگر که هستید منزل را بررسی کنید

-دارای سنسور 2مگاپیکسل ، وضوح تصویر مناسب
-قابلیت اتصال وای فای به مودم و انتقال تصویر
-قابلیت اتصال به مودم از طریق کال شبکه
-استاندارد انتقال اطلاعات بیسیم 2.4 گیگاهرتز
-قابلیت مکالمه دو طرفه از طریق دوربین ( با اتصال به اینتر

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه