دوره مدیریت فناوری اطلاعات (IT)

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09381834121

آموزش مجازی پارس نمایندگی تهران
هدف دوره مدیریت فناوری اطلاعات
توانمند سازی و مجهز نمودن مدیران سازمان های بزرگ و کوچک ، مدیران بخشهای مربوط به فناوری اطلاعات ، مسئولان طرح های سازمانی و … از مهمترین هدف های این رشته محسوب می شود .
در پی آن هستیم که این دوره آموزشی در جهت درک تغییرات عظیم سازمانی خصوصا در برنامه ریزی استراتژیک ، سیاست گزاری ها و شناخت عوامل رقابتی در محیط کسب و کار و نهایتا تقویت قدرت تحلیلی و تصمیم گیری گام مهمی بردارد .

تعریفی که توسط انجمن (IT ( Information technology ارایه شده ، به تحقیق ، مطالعه ، طراحی وسیع ، پیاده سازی ، اداره سیستم های اطلاعاتی رایانه ای ، خصوصا برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری می پردازد . کلا فناوری اطلاعات به کلیه تکنولوژیهایی گفته می شود که در حوزه های جمع آوری ، ذخیره سازی ، حفاظت ، پردازش ، جابجایی و نمایش اطلاعات انجام می شود .

فناوری اطلاعات (IT) از چهار عامل اساسی ، انسان ، ابزار ، زمان و سازو کار است ، به طوریکه اطلاعات از طریق زنجیره ای که این عوامل ایجاد می کنند ، جریان یافته و همواره تعالی و رشد سازمان را در هر شرایطی مد نظر دارد .

منظور از انسان: منابع انسانی ، مفهوم و نوآوری
سازو کار : مقررات ، سازو کارهای توسعه و رشد ، و ارزش گزاری و مالی
ابزار : سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه و ارتباطات
ساختار: سازمانی ، سازمانی مرتبط ، بین المللی
فناوری اطلاعات با توجه به توسعه تکنولوژی و نیاز انسانها ، روز به روز استفاده بیشتری می شود . بسیاری از افراد مفهوم فناوری اطلاعات را با انفورماتیک جابجا می کنند ، در واقع انفورماتیک و کامپیوتر ، زیر مجموعه ی فناوری اطلاعات هستند.

در حال حاضر مفهوم فناوری اطلاعات ، بسیار وسیع شده است و تمامی جنبه های فناوری را شامل می شود . متخصص فناوری اطلاعات ، معمولا وظایف خاصی دارد . از الف آغاز تا ی پایان کلیه کارهای کامپیوتری نصب برنامه ها تا طراحی شبکه و پایگاه داده های اطلاعاتی را انجام می دهد .شغل های فناوری اطلاعات معمولا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند .با افزایش و توسعه تکنولوژی ، خدمات و تجهیزات گوناگونی در این زمینه ارایه شده است .

آدرس سایت: elptehran.ir
تلفن مشاوره رایگان: 09381834121

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه