دوره های اموزشی زبان انگلیسی نوجوانان

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانخیابان مدنی پایین تر از مترو شهید مدنی پلاک 402
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس77503209

آموزشگاه زبان مزیدی – دوره های آموزشی نوجوانان
در این دوره جهت آموزش کودکان و نوجوانان 9 تا 14 ساله از کتاب­ های Family & Friends از انتشارات Oxford استفاده می­شود. این دوره شامل 6 سطح از کتاب­­های Family & Friends می­باشد که با روندی آرام و پیوسته و منظم زبان اموزان را از سطوح ابتدایی زبان به سطوح متوسط هدایت میکند.

در این دوره با تمرکز بر مهارت­ های شنیداری و گفتاری، زبان آموزان با گستره­ ای از لغات آشنا می­شوند. در سطوح بالاتر با نحوه­ های مختلف نگارش متون انگلیسی آشنا شده و در مکالمات و نوشتار خود، لغات پیشین را به کارمی­گیرند. نکات گرامری در جملات و مکالمات کتاب مستتر می باشند و زبان­ آموزان ضمن یادگیری این نکات گرامری، نحوه به کارگیری آن ها را در مکالمات و نوشتار خود می ­آموزند.

در انتهای این دوره زبان آموزان قادر خواهند بود تا مکالمات را در سطح بالایی نسبت به سن خود انجام دهند و هم چنین در زمینه­ های نوشتن متون انگلیسی و شنیدار هم پیشتاز باشند.

لازم به ذکر است در طول این دوره 3 آزمون جهت حصول اطمینان از تحقق اهداف دوره در مقایسه با استانداردهای جهانی .بنا بر استانداردهای جهانی دپارتمان Cambridge Assessment International Education برگزار می­شود .(برای اطلاعات بیشتر به بخش آزمون­ های بین المللی مراجعه کنید)
جهت اطلاعات بیشتر با اموزشگاه مزیدی تماس بگیرید
02177503209

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه