دیزل ژنراتور 120 کیلو وات 150 کاوا

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانسعدی جنوبی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09196006711

دیزل ژنراتور ۱۲۰ کیلو وات ۱۵۰ کاوا دارای ژنراتور مکالته ایتالیا مدل ECP34-2L سه فاز،بدون جاروبک، ۱۵۰۰ RPM است. ژنراتور مکالته ایتالیا مدل ECP34-2L دارای مکانیک استاندارد،شاسی مکانیکی جوش داده شده با آویز و قطع کننده مدار قدرت می باشد.و دیزل پرکینز انگلستان مدل ۱۱۰۶A-70TG1 با جدیدترین و پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی جهان ساخته شده است. ایجاد کمترین آلودگی هوا و صدا ، کیفیت بالا ، چهار زمانه بودن دیزل از مشخصات دیزل میباشد. این محصول گونه ای طراحی شده است که سازگار با محیط زیست و دارای سرو صدای فوق العاده کم میباشد.

عملیات کوپله کردن در ایران به صورت حرفه ای در بعضی از کارگاهای تخصصی کوپله کاری انجام می شود.موسسه تولیدی و صنعتی آذر موتور با توجه به داشتن متخصصان حرفه ای در این امر توانسته است بهترین کوپله های دیزل ژنراتور را در ایران ارائه دهد.

عملیات کوپله کاری با توجه به درخواست مشتری با انواع موتور دیزل و انواع ژنراتور انجام می شود.کوپله با استفاده از ورق خم شده فولادی، باک سوخت، باطری، صداگیر، لرزه گیر، شاسی، و ….. ساخته می شود.تابلو برق های دیزل ژنراتورها با توجه به نیاز مشتری به صورت امرجنسی یا دستی طراحی می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه