ساخت استخر در ایران و کشورهای همجوار

در تهران ، آجودانیه
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرآجودانیه
    قیمت1,000,000 تومان
    شماره های تماس09121978874

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

تجهیزات مورد نیاز در سیستم تصفیه آب استخر
استخر در مدل‌ها و ابعاد مختلف وجود دارد . ولی تقریباً همه آن ها، از استخر شخصی کوچک گرفته تا استخر موج یک پارک آبی ، با فرآیند مشابهی کار می کنند. تصفیه آب استخر یکی از مهمترین عملیاتی بوده که برای هر نوع استخر بادی ، استخر پیش ساخته و استخرهای بتنی در نظر گرفته می شود. از آنجایی که آب استخرها پس از استفاده های مکرر بخصوص در فضای باز نیاز به تصفیه و شفاف سازی داشته بنابراین تصفیه کردن آب درون استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالت کلی راه های دیگری برای عدم انجام عملیات تصفیه سازی آب استخر مانند تخلیه و پر کردن آب آن ها وجود داشته اما به دلیل اینکه باعث هدر رفتن آب شده و زمان زیادی را نیز از مصرف کننده خواهد گرفت استفاده از این روش ها عقلانی نخواهد بود، از همین رو انجام کار تصفیه آب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش محسوب می شود. شیوه های مختلفی برای تصفیه و پاک سازی آب وجود داشته که استفاده از هر کدام از این روش های تصفیه آب استخر برای به نسبت ابعاد و ظرفیت آب آنها صورت می گیرد.

تجهیزات تصفیه آب استخر
– پمپ
– فیلتر
– تغذیه کننده شیمیایی
– سیستم تخلیه
– سیستم برگشت
– سیستم لوله کشی

فرآیند کلی تصفیه آب در استخر ، شامل یک سیکل مدار بسته است. پمپ، آب استخر را در سیستم تصفیه و تزریق مواد شیمیایی به گردش درمی‌آورد که باعث می‌شود تا همواره آبی عاری از زباله و باکتری در استخر داشته باشیم. نکته بسیار مهمی که در مسئله تصفیه آب وجود داشته این است که برخی از این پمپ ها علاوه بر تصفیه و زباله گیری آب استخر عمل شفاف سازی را انجام داده اما برخی دیگر تنها عمل زباله گیری را انجام می دهند.

نحوه کارکرد سیستم تصفیه آب استخر
آب استخر باید در یک سیستم تصفیه سیرکوله شود تا کثیفی و آلودگی آن از بین برود. در یک مدل طراحی مرسوم، آب از دو یا چند خروجی کف استخر و چند اسکیمر که دور تا دور بالای استخر تعبیه شده خارج شده و به سمت بخش تأسیسات تصفیه آب استخر حرکت می کند. تخلیه اصلی در پایین ترین نقطه استخر قرار گرفته و کف استخر به سمت آن نقطه شیب دار شده است. اکثر کثیفی ها و آلودگی هایی جمع شده در کف استخر، از این تخلیه خارج می شوند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله بخاطر مو و دیگر زباله ها، تخلیه کف همیشه با توری پوشانده می شود. اسکیمرها وظیفه جمع آوری آب سطح استخر (تقریباً ۸/۱ اینچ بالای استخر) را دارند. این آب معمولاً دارای مقدار قابل توجهی برگ، آشغال های شناور، روغن حمام، ضد آفتاب و سایر آلودگی‌هاست.

پمپ استخر
قلب سیستم تصفیه آب استخر، پمپ آن است. پمپ های تصفیه تنها قابلیت زباله گیری آب استخر مربوطه را داشته و قابلیت انجام شفاف سازی آب را نخواهد داشت. این نوع پمپ های تصفیه در سایز های مختل

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه