ساخت سونای خشک و بخار مدرن در تهران

در تهران ، آجودانیه
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرآجودانیه
    قیمت1,000,000 تومان
    شماره های تماس09121978874

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

سونای خشک و بخار مدرن

سونا عبارت است از اتاق یا کلبه کوچکی که به منظور بهره گیری از هوای گرم در حالت خشک یا مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری، زادگاه سونا به شکل امروزی را کشور فنلاند می دانند.سونا خود به دو گروه خشک و بخار تقسیم می شود. به طور کلی هوا در هر دمایی قادر است مقدار مشخصی رطوبت را در خود نگه دارد.رطوبت در واقع بخار آب موجود در هوا ست.رطوبت نسبی عبارت است از درصد رطوبت هوا نسبت به صد درصد رطوبتی که هوا در آن دما می تواند در خود نگه دارد.

دربسیاری از موارد، اگر درجه حرارت سونای خشک و سونای بخار به حداکثردجه ی حرارت 100 درجه سانتیگراد (212درجه فارنهایت) برسد، در مدت زمان طولانی بسیار خطرناک و مضر است. اما با کنترل دما و رطوبت سونا می توان بر این عوامل غلبه کرد. حتی پر حرارت ترین سوناها در فنلاند درجه ی رطوبت و گرمای نسبتا نرمالی را دارا هستند که این فرایند با ریختن آب بر روی سنگهای داغ مهیا می شود.

برای تنظیم حرارت مناسب سونا باید به نوع سونا هم توجه کرد.زیرا تنها 2 نوع سونا وجود دارد:

سونای بخار ( سبک سونای معمول در فنلاند )
سونای خشک یا سونای مادون قرمز
سونای بخار یک اتاق کوچک و معمولا هم دارای دیوارهای از جنس چوب است، که دمای آن با حرارت سوختن چوب ها و یا سیستم های گرمایشی بالا می رود. روند کار بدین صورت است که سنگهای بزرگ در ارتفاع بالاتری از سیستم های گرمایشی قرار می گیرند و آب به صورت کاملا هوشمندانه سطح سنگهای داغ ریخته می شوند تا حرارت و بخار منتشر شده از آن سنگها به محیط اطراف منتقل شود.

سونای بخار معمولا پرحرارت ترین نوع سونا است که اگر شما علاقمند به حرارت بالا هستید این گزینه بهترین گزینه برای شماست. البته دمای سونای بخار بستگی به نوع انتخاب سیستم گرمایشی شما دارد.

اگر درجه حرارت سونا برای شما بسیار مهم است انتخاب سونای خشک بهترین گزینه مورد نظر است. چون فضای سونای خشک پوشیده از دیوارهای چوبی که دارای سیستم های گرمایشی الکتریکی و لامپهای مادون قرمز است.

همانطور که از نامشان هم پیداست، سونای خشک کاملا عاری از هر گونه رطوبت و آب است. زیرا رطوبت در سونای خشک ثابت می ماند و شما می توانید به صورت دستی دمای سونا را با توجه به تنظیمات و حرارت مورد نیاز تنظیم کنید.

سیستم های گرمایشی سونا

سیستم های گرمایشی در داخل سوناها شرایطی متفاوت را به وجود می آورند.

اگر شما می خواهید درجه حرارت فضای سونای خشک را به صورت دقیق تنظیم کنید باید از سیستم های گرمایشی الکتریکی استفاده کنید. در سونای بخار، اگر شما نگران درجه حرارت نیستید بهتر است که دما به صورتی باشد که به شما و محیط اطرافتان آسیبی نرساند.

انتخاب مناسب ترین دمای توصیه شده

انجمن سونای فنلاند بهترین و مناسب ترین دماها را پیشنهاد داد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه