سس هزار جزیره 400گرمی تک محلات

در مرکزی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانمرکزی
    خیابانمحلات میدان چنار
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09183691740-0843220668

سس هزار جزیره 400گرمی تک محلات
سس هزار جزیره یک سس آمریکایی است که نام خودش رو از محلی به نام «هزار جزیره» در مرز بین کانادا و آمریکا در رودخانه سنت لارنس گرفته است و ظاهرا نخستین بار این سس در همین منطقه ساخته شده و بعد هم در سراسر آمریکا توزیع گردیده. بر اساس اولین طرز تهیه سس هزار جزیره که در سال 1900 دریک کتاب آشپزی در نیواورلئان منتشر شد، این سس ترکیبی

سس مایونز، روغن زیتون، تخم مرغ، آبلیمو، آب پرتقال، سس خردل، سرکه، خامه، پوره گوجه فرنگی، سس فلفلی تاباسکو، سیر، جعفری و سس کچاب تهیه میشده است؛ البته این روزها ترکیب سس هزار جزیره خیلی تغییر کرده است.این سس در دسته سس های سرد قرار می گیرد و برای طعم دادن به انواع سالاد استفاده می شه و هم به عنوان یک چاشنی برای ساندویچ ها و خوراک های سرد مورد توجه قرار گرفته است. ین سس به طور کاملا شگفت آوری کم کالری بوده و فاقد روغن است.

سس هزار جزیره
400 گرمی

مدت زمان ماندگاری: 6 ماه
وزن خالص: %4±400
شرایط نگهداری:در یخچال و دور از نور آفتاب نگهداری شود.
به عنوان چاشنی انواع سالاد، تخم مرغ آب پز و انواع برگرها و شنیسل مرغ استفاده می گردد.

ترکیبات
روغن مایع، تخم مرغ، سرکه، رب گوجه فرنگی، شکر، ادویه، نمک، خیارشور(%۴)، سبزیجات خشک(ترخان خشک، ریحان خشک)، زانتان(E 415)، گوار(E 412)، پودر خردل، اسید سیتریک(E 330)، بنزوات سدیم(E 211)، سوربات پتاسیم(E 202).

محدودیت مصرف و ترکیبات حساسیت زا:
مصرف این محصول، به دلیل استفاده از تخم مرغ، برای افرادی که کلسترول بالا دارند مناسب نمی باشد. همچنین این محصول دارای پودر خردل و گوجه فرنگی می باشد. لذا برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند توصیه نمی شود ?1398 سال خوک است?

?خوک خیلی خوش رفتارست و آزاری به دیگران نمیرساند و خواهـد توانست برای مردم ثروت و برکت بیاورد. آنها از دیرباز سمبل فزونی و ثروت بوده اند?

?از نظر طالع بینی چینی سال خوک بهترین سال برای اکثر مردم جهان است. چون در این سال کار فراوان برای همه وجود دارد و گردش پول عادلانه خواهد بود. سالی که از دست گرفتاری های سیاسی و اداری می توان نفسی به راحتی کشید. سالی که برای روشنفکران و اهل حساب و کتاب به یک اندازه خوب است. یعنی سال تعادل و تناسب?

?لحظه تحویل سال 1398
ساعت 1 و 28 دقیقه و 27 ثانیه
روز پنج شنبه 1 فروردین 1398?

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه