سفارش ساخت کانکس برای هرمزگان و بندرعباس

در هرمزگان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانهرمزگان
    خیابانبندرعباس
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09171114997

اگر قصد سفارش ساخت هرگونه کانکس پیش ساخته برای هرمزگان و بندرعباس را دارید، با ما همراه شوید!

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین مفتخر است که با دریافت نشان CE و گواهی کیفیت اروپا در سال ۱۳۹۰ گامی مهم در خصوص ارتقاء ، کیفیت و ایمنی محصولات خود جهت عرضه در داخل و خارج از کشور بردارد. ایران کانتین اولین دارنده این نشان در زمینه تولید و ساخت کانکس و ساختمان پیش ساخته در کل کشور می باشد. با توجه به موقعیت برجسته اقتصادی استان هرمزگان و بندرعباس (با دارا بودن بیش از ۱۳ شهرک صنعتی فعال در جنوب کشور)، ارائه خدماتی نظیر استعلام اینترنتی قیمت کانکس برای هرمزگان و بندرعباس، فروش کانکس در بندرعباس، قیمت کانکس در بندرعباس، فروش کانکس پیش ساخته برای هرمزگان، قیمت انواع کانکس برای استان هرمزگان و … از سوی شرکت ایران کانتین فراهم آمده است.

این مجتمع تولیدی-صنعتی در زمینه ساخت انواع سازه‌های پیش ساخته، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی انواع کانکس، خانه پیش ساخته، شلتر نظامی، استخر پیش ساخته، کانکس مخابراتی مخصوص ایستگاه BTS ، کانکس مسجد و نمازخانه ، کانکس اداری و مدیریتی، کانکس بازارچه و مشاغل، کانکس دوقلو و چندقلو، کانکس پست برق، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس و کیوسک مغازه، فروشگاهی و مطبوعاتی، کانکس کلاس درس و نوسازی مدارس، کانکس متحرک و محوردار، کانکس مسکونی و ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس نگهبانی و اطلاعات،کانکس نیروی انتظامی و پلیس و … در ایران و مفتخر به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … می باشد. همچنین این شرکت دارای استاندارد و تأییدیه ساخت کانکس های مخابراتی و کانکس های BTS از شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد.

ایران کانتین تمامی گواهینامه های لازم جهت ساخت و تولید استاندارد کانکس و سازه های پیش ساخته را نه فقط در ایران، بلکه در سطح بین المللی نیز داراست و می توان به جرأت ادعا نمود که در حال حاضر یکی از برترین برندهای ساخت و تولید کانکس اداری و سازه های پیش ساخته به لحاظ کیفیت، ضمانت، مواد اولیه و … می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه