سقف شیبدار سنگ ریزه ای – دکرا – شینگل

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - تهران - لواسان بلوار امام خمینی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09127056253

سقف شیبدار سنگ ریزه ای – دکرا – شینگل
09127056253

تایل سنگریزه ای دکرا – سقف سنگریزه – تاپ تایل – متروتایل 09127056253
02126567006

تایل سنگریزه ای دکرا یکی از انواع محصولات سقف های شیبدار میباشد که از جنس مقاومی برخوردار است سقف سنگی به ساختمان نیز نمای زیبایی می دهد این نوع سقف دارای وزن کم با استحکام و همچنین سرعت بالا در هنگام نصب میباشد.

( ابعاد ورقها 1.35 در 40 سانت جنس ورقها گالوادون – قطر ورقها 0.5)
ورقها کانادایی دارای 50 سال ضمانت
تنها ورقی که رنگ مشکیه آن ( مات ) موجود میباشد و در اثر حرارت خورشید تغییر رنگ نمیدهد

پنل های سنگریزه از بهترین فولاد تهیه شده اند .به اندازه کافی محکم هستند و طوری طراحی شده اند که ریسک ترک خوردگی را باخاصیت انعطاف پذیری خود پایین بیاورند.
محصولی دارای
استانداردهای آمریکای شمالی
و نمونه مشابه آن به نام سقف کینگستون در ایران تولید میشود که داری نمونه سقف شینگل هم میباشد

یک سقف های سنگ ریزه می تواند یک عمر دوام داشته باشد. سنگ ریزه کاملاً با دوام است زیرا فولاد گالوانیزه همراه با آلیاژ آلومینیوم زینک مقاومت در برابر فرسایش هوا و خوردگی را برای 50 سال تضمین می کند.

سقف های شیبدار سنگ ریزه ساخته شده از بهترین فولاد گالوانیزه شده و یک لایه چسب اکریلیک است که پوشیده شده از سنگریزه های رنگی و در پایان لعاب ثانویه که کاملا مانع زنگ زدن این محصول میشود.

طراحی سقفهای شیب دار سنگریزه ای برخلاف سقفهای فلزی که پوششی از سنگ ندارند صدای باران حتی تگرگ را خنثی می کند. و اصولا سقفهای سنگریزه ای با ورق گالوالوم(آلوزینک) به اندازه نصف سقف شینگل سنتی وزن دارد. این مزیتی بزرگ در مقابل زلزله و اثرات آن است.

یکی از بهترین و پر طرفدارترین پوشش های سقف های شیروانی که ضمن مقاومت بسیار بالا دارای وزن بسیار کمی بوده و زیبایی فوق العاده ای نیز دارد، تایل سنگ ریزه می باشد. دکرا با استفاده از تکنولوژی مدرن و پوشش خرده سنگ های طبیعی ساخته شده و بهترین گزینه برای سقف های شیبدار، آلاچیق، سر درب و … می باشد. سنگ ریزه ها علاوه بر ظاهر زیبایی که به تایل ها می بخشند از صدای باران و تگرگ نیز جلوگیری می نمایند. یکی از مشخصات کیفی تایل سنگ ریزه استفاده از گالوالیوم در هسته آن می باشد. این آلیاژ نسبت به انواع مشابه خود برتری های ویژه ای دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه