سنگ تراورتن آتشکوه

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بوستان خیابان گلبن 9، پلاک 2
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02156236520

سنگ وین استون در سال ۱۳۹۵ با مشارکت سه گروه موفق و باسابقه در زمینه تهیه و تولید و فروش با پشتوانه معادن فعال تراورتن و‌مرمریت و سنگ های لوکس وارداتی با هدف تأمین پروژه های ساختمانی مطابق با استانداردهای روز جهان تأسیس گردید.
در مجموعه وینستون سنگ ها به دو دسته وارداتی و تولید داخلی تقسیم بندی می شود. بخشی از سنگ ها در نقاط مختلف جهان تولید شده و توسط وینستون برای تامین تقاضای مشتریان در داخل ایران ارائه شده و دسته دوم سنگ های ساختمانی است که در کارخانه مربوط به مجموعه وینستون در داخل ایران تولید و فرآوری گردیده است و این دسته از محصولات هم برای مصرف داخلی و هم برای صادرات به کشور های دیگر در نظر گرفته شده است. شاخه بندی کلی محصولات وینستون شامل سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت وارداتی و سنگ اونیکس می باشد، و تمامی این سنگ ها در ابعاد اسلب بیشتر ارائه شده و به در خواست مشتریان به ابعاد تایل آماده برش می باشد.
در مجموعه سنگ برنده سنگ ها به دو دسته وارداتی و تولید داخلی تقسیم بندی می شود. بخشی از سنگ ها در نقاط مختلف جهان تولید شده و توسط وینستون برای تامین تقاضا مشتریان در داخل ایران ارائه شده و دسته دوم سنگ های ساختمانی است که در کارخانجات زیر مجموعه وین استون در داخل ایران تولید و فرآوری گردیده است و این دسته از محصولات هم برای مصرف داخلی و هم برای صادرات به کشور های دیگر در نظر گرفته شده است. شاخه بندی کلی محصولات وینستون شامل سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و سنگ اونیکس می باشد. سنگ های مجموعه وینستون بصورت اسلب ارائه شده که به در خواست مشتریان محترم و بر حسب نیاز پروژه ها به ابعاد معین توسط دستگاه های مدرن و دقیق برش خورده و با بسته بندی مناسب تحویل میگردد. در ضمن گروه مشاوره مجموعه سنگ وین استون با دانش و سابقه طولانی در زمینه سنگ های تزیینی و ساختمانی مفتخر است شما را از انتخاب سنگ تا تکمیل پروژه همراهی کند.

آدرس:
تهران شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بوستان خیابان گلبن 9، پلاک 2

تلفن : 02156236520

ایمیل    info@winstone.ir

وبسایت ها

 http://www.winstone.ir
 http://www.winstone.org

تلگرام : t.me/winstoneir
اینستاگرام : instagram.com/winstone.ir
جیمیل : winstone.ir@gmail.com
 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه