سیستم انتقال قدرت کی ام سی K7

در تهران
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09124840512
    آدرس وبسایتhttps://kmcpart.com/

فروشگاه لوازم یدکی KMC پارت به عنوان عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی اصلی با گارانتی شرکتی کرمان موتور شامل لوازم یدکی KMC J7 , قطعات یدکی KMC K7 و لوازم یدکی KMC T8 در بازار ایران فعالیت می نماید.
این مجموعه واردکننده مستقیم قطعات یدکی خودرو های چینی KMC شامل کلیه لوازم موتوری KMC J7 , قطعات گیربکس KMC T8 , لوازم جلوبندی کی ام سی K7 , قطعات بدنه کی ام سی K7 , سیستم خنک کننده و فروش لوازم تهویه کی ام سی T8 , تزئینات و قطعات داخلی کی ام سی J7 , سیستم تعلیق KMC K7 , سیستم فرمان و ترمز ارزان کی ام سی T8 , سیستم الکترونیکی T8 KMC , لوازم برقی کی ام سی J7 , سیستم انتقال قدرت کی ام سی K7 و با قیمت های رقابتی می باشد.

فروشگاه لوازم یدکی KMC پارت به عنوان عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی اصلی با گارانتی شرکتی کرمان موتور شامل لوازم یدکی KMC J7 , قطعات یدکی KMC K7 و لوازم یدکی KMC T8 در بازار ایران فعالیت می نماید.
کمک فنر عقب راست کی ام سی KMC T8 در کنار چرخ نصب می شود تا نیروهایی که از سطح زمین به چرخ ها در فراز و نشیب ها وارد می شود را دریافت نموده و مهار نماید. خودرو دارای چهار کمک فنر در کنار چهار چرخ نصب می گردد. کمک فنر عقب راست کی ام سی KMC T8 از شاسی و بدنه و قطعات داخلی در برابر نیروهای وارد شده از زمین محافظت می نماید. سرنشینان خودرو نیز در صورتی که کمک فنر آسیب ببینند، ضربه ها را احساس خواهند کرد. عبور پرشتاب از جاده ها و سطوح ناهموار سبب آسیب دیدن کمک فنر می شود.
قفل درب جلو چپ کی ام سی KMC T8 درب سمت راننده را در موقعیت خود تثبیت می نماید و از باز و بسته شدن بی موقع آن جلوگیری می نماید. قفل درب جلو چپ در محافظت از راننده نقش دارد و ورود و خروج او را تسهیل می نماید. اجزاء این قطعه نسبت به ضربه مقاومت مطلوبی دارند و همچنین دچار خوردگی و زنگ زدن نمی شوند. قفل درب جلو چپ کی ام سی KMC T8 ممکن است در سوانح رانندگی یا بر اثر وارد آمدن فشار بیش از حد دچار آسیب گردد که در این صورت می توانید آن را از این مرکز تهیه نمایید.

پل های ارتباطی با ما
02133943610
02133943583
09120606343
09124840512

تهران، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس ملت، طبقه اول، پلاک 11
تلگرام / اینستاگرام : kmcpartt@
واتساپ : 09208500853

وب سایت: https://kmcpart.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه