شرکت حمل و نقل پیام راه هرمز

در هرمزگان ، بندرعباس
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانهرمزگان
    شهربندرعباس
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09173612582

احتراماً بدینوسیله شرکت حمل و نقل جاده ای داخلی پیام راه هرمز آمادگی خود را جهت حمل کالاهای وارداتی آن مجموعه از بندرعباس به سایر نقاط ایران اعلام می دارد. ذیلاً مختصری از تاریخچه ، خدمات و مشخصات شرکت به استحضار می رسد. بدیهی است در صورت لزوم امکان بررسی و توضیح جزئیات بیشتر کار بصورت کاملاً واضح و شفاف میسر می باشد.
شرکت حمل و نقل پیام راه هرمز (سهامی خاص) به شماره ثبت 2952 فعالیت رسمی خود را تحت نظر سازمان حمل ونقل و پایانه های استان هرمزگان از سال 1376 در بندرعباس آغاز نموده و تاکنون با همکاری و فعالیت پرسنلی مجرب و کارآزموده در امور بارگیری و حمل با بسیاری از کارخانجات و شرکتهای بازرگانی معتبر همچون نگین خودرو (رنو) ، ایرتویا ، شرکت سازه گستر سایپا – مگا موتور – آلومینیوم المهدی – سازمان اتکا – پایانه صادرات مواد نفتی – خط کشتیرانی کالای سریع – شرکت برفاب – شرکت پاکشوما – لبنیات پاک – لبنیات صباح – هواپیمایی ماهان – تک ماکارون- صنایع زرین خودرو – مرکب ایران – شرکت رانی – سیم و کابل ابهر و گرانول قزوین و بسیاری دیگر از جمله شرکتهای حمل و نقل بین المللی جهت ترانزیت داخلی کالا همکاری و فعالیت داشته است. مدیران ارشد شرکت پیام راه هرمز با نظارت ، بازرسی و کنترلی دقیق بر کلیه امور و عملکرد پرسنل و رانندگان ، ارائه خدماتی متفاوت را تضمین نموده و همواره پاسخگوی شما خواهند بود.
با یاری خداوند متعال این شرکت در سالهای 1388 و ۱۳۹۶ توسط سازمان حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان و انجمن صنفی کارفرمایان شرکتهای حمل و نقل بندرعباس به عنوان شرکت حمل و نقل نمونه در استان انتخاب گردید. همچنین با تلاش مدیریت و پرسنل این مجموعه ، در سال 1391 این شرکت موفق به اخذ استــــــــانداردهای ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004- ISO 10002:2004 – ISO/TS 10004 :2010 – HSE- MS – OHSAS 18001 :2007 از شرکت CCPL نروژ گردید که این افتخار نیز نشانی از خدمات بهینه و رعایت اصول کاری و رضایت مشتریان این شرکت می باشد.
این شرکت تمامی اقدامات لازم را بصورت شبانه روزی ، پس از پایان یافتن امور اداری ، تا تحویل کالا در مقصد مورد نظر با گزارش دهی های منظم و سریع انجام می دهد.
جهت حفظ حقوق صاحبین محترم کالا ، کرایه کلیه بارنامه های خود با حداقل کرایه و طبق تعرفه مصوب صادر می گردد. پیشاپیش از اینکه مجموعه پیام راه هرمز را جهت همکاری برمی گزینید سپاسگزارم و امیدوارم که شرایط به منظور اثبات تواتمندیها و تداوم همکاری فراهم گردد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه