شوینده قلیایی و اسیدی بدون کف

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانمطهری
    قیمت28,000 تومان
    شماره های تماس09120387614-09120387617-09120387618

در سطوح آلودگی های متفاوتی از جمله چربی و پروتئین ، رسوب و آلودگی های میکروبی وجود دارد. حذف مکانیکی چربی و پروتئین در بسیاری از موارد روش مناسب نیست . به همین دلیل از محلول های شیمیایی استفاده می شود. شوینده قلیایی با چربی و روغن پیوند ایجاد می کند و باعث جدا شدن آن ها از روی سطوح می شود.
صنایع غذایی، آشپزخانه های صنعتی، رستوران جهت حذف واکس ها ، چربی بری قوی ،آلودگی های عمیق تجمع یافته ، آلودگی های خشک شده و گریس و روغن حرارت دیده از محلول های شوینده قلیایی استفاده می کنند. استفاده از شوینده ها و پس از آن ضدعفونی کننده مناسب باعث حذف بار میکروبی سطوح مختلف می شود.
آب مهم ترین سیالی است که در سیستم های انتقال حرارت مورد استفاده قرار می گیرد . افزایش دما باعث افزایش میزان رسوب در دستگاه ها و کاشی ، سرامیک ، سیستم CIP و COP صنایع غذایی ، برج های خنک کننده ، دیگ بخارمی شود . رسوبات در تجهیزات انتقال حرارت باعث کاهش میزان انتقال حرارت و بازده سیستم می شود . علاوه بر آن رسوبات به محل زندگی بیوفیلم ها و قارچ ها تبدیل می شوند.
از بین بردن رسوبات به روش شیمیایی از طریق اسید انجام می شود. شوینده اسیدی بدون کف به منظور کاهش و از بین بردن اجرام و رسوبات مورد استفاده قرار می گیرد. از شوینده اسیدی برای حذف زنگ، آلودگی های قلیایی و … نیز استفاده می شود.
آرال شیمی عرضه کننده محلول شوینده اسیدی بدون کف جهت از بین بردن رسوبات موجود در سیستم های خط تولید و از تشکیل آلودگی های میکروبی جلوگیری می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به سایت www.aralshimi.com مراجعه نمایید.
ظروف قابل عرضه: 1-5-10-20 لیتری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه