طب سنتی و عنبیه شناسی آبادیس کرج

در البرز
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانالبرز
    خیابانکیانمهر
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09123605412

? با بررسی ها و آژمایشات اخیر 28000 پایانه عصبی متصل به چشم کشف شد و عنبیه شناسان با توجه به این ویژگی چشم تمام بیماری های حاد و تحت حاد را شناسایی و راهکار درمانی با طب سنتی به بیماران می دهند.
? عنبیه شناسی یا ایردالوژی علم اعجاب انگیزی است در خصوص شناخت بیماری‌ها از طریق چشم، این علم ما را قادر ساخته تا آنچه در بدن اتفاق می‌افتد به فاصله چند دقیقه در عنبیه چشم مشاهده نماییم.

? از آنجا که عنبیه هر فرد منحصر به فرد بوده می توان با توجه به طرح چشم افراد که همانند پارچه می باشد آن را به چهر دسته اصلی تقسیم نمود و از طریق آن می توان به مزاج شخص پی برد:
ابریشمی یا صفراوی( گرم وخشک)
کتانی یا دموی(گرم و تر)
کنفی یا بلغمی( سرد و تر)
توری یا سودایی( سرد و خشک)

? تاکنون هیچ تشخیصی غیر از تشخیص ایرادولوژی وجود نداشته که بتوان تمام واکنش‌های درون سلولی را در کوتاه‌ترین زمان به آسانی و بدون استفاده ازابزار و وسایل پیچیده تشخیص داد. به کمک این علم می‌توان بیماری‌ها را قبل از ظهور علایم تشخیص داد.

? و نسبت به پیشگیری از وقوع آنها اقدام نمود. همچنین می‌توان از طریق این علم روند بهبود یافتن و یا ارگان‌های آلوده را به بیمار گزارش داد.

? لازم به توضیح که پاکسازی کل بدن اعم از سیستم گوارشی و پوست و … با انجام بهترین خدمات بهداشتی، حجامت، فصد، زالو درمانی و افزایش حجم قسمت های مختلف بدن نیز در این مجموعه انجام می گردد.

شماره تماس جهت نوبت دهی:

0263210032
09123605412

مدیریت: آقای صولتی

آدرس مطب: کرج، کیانمهر، ولیعصر غربی، مجتمع یاس، طبقه 3 واحد 3

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه