طراحی باغچه ویلا

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانسعادت آباد-سرو غربی-خیابان بخشایش-کوچه هفدهم-برج عرفان(پلاک54)-طبقه6-واحد607
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09121050775

طراحی باغچه ویلایی
در یک ویلا محوطه سازی حیاط شامل یک المان اصلی است که در واقع میتوان گفت سمبل اصلی یک خانه حیاط دار یا ویلا می باشد که آن باغچه ویلا است.
در این مطلب قصد داریم تا به شما چند نکته بسیار ساده ولی بسیار موثر و کاربردی در طراحی باغچه ویلا بیان کنیم.
1- خواسته شما از یک باغچه ویلا چیست؟
اولین موضوع در طراحی با غچه ویلا این است که باید بدانید از چه چیز مد نظر شماست؟
چه زمانی می خواهید باغ شما به بهترین شکل به نظر برسد؟ آیا یک نمایش کوتاه اما تماشایی بهاری یا تابستانی کافی خواهد بود یا باغی می خواهید که از اوایل بهار تا یخبندان سخت جذاب به نظر برسد؟ چقدر وقت ، انرژی و هزینه دارید و می توانید به کار کاشت و مراقبت از یک باغ اختصاص دهید؟ آیا باغی می خواهید که بعد از ظهر بتوانید آن را حفر کنید و بکارید و برای نگهداری آن به تلاش کمی احتیاج دارید؟
2- مکان مناسب برای باغچه ویلا در محوطه سازی
یک باغ در منظره “متعلق” کجاست؟ یک باغ گل یک واحد مستقل نیست. این بخشی از چشم انداز است پس باید در مکان مناسب با محیط اطراف خود قرار گیرد.
نزدیکترین منشعب کجاست؟ یک باغ نیز باید در دسترس شلنگ باشد. حتی در مناطقی که میزان بارندگی زیاد است ، خشکسالی اجتناب ناپذیر است. اگر در زمان نیاز گیاهان خود نتوانید آب را تأمین کنید ، خطر ناخوشایند آنها را در گرمای تابستان را تهدید می کند.
مرز چه نوع پیش زمینه ای خواهد داشت؟ شاید موضوع مهمی بنظر نرسد اما یک باغچه باید نظم در کاشت داشته باشد حصار، کاشی های تزئینی، دیوار سنگی یا آجری ، پرچین سبز تیره یا توده ای از درختچه ها یا درختان. این زمینه ها از سرگردانی چشم شما در سراسر چشم انداز جلوگیری می کنند و به شما اجازه می دهند در عوض روی گیاهان رنگارنگ مقابل خود تمرکز کنید.
چه نوع گیاهانی را می خواهید پرورش دهید؟ گیاهان نیازهای اساسی دارند که در صورت رشد باید تأمین شوند. مهمترین آنها خورشید و خاک است. اکثر گیاهان گلدار برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به آفتاب کامل نیاز دارند بسیاری سایه جزئی را با کاهش کمی شکوفه تحمل می کنند ، اما تعداد گیاهانی که در سایه کامل رشد می کنند نسبتاً کم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه