طراحی سایت ارزان و با کیفیت در کمترین زمان

در تهران
    استانتهران
    خیابانسعادت آباد، خیابان سرو غربی، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو، پلاک62، طبقه پنجم واحد 12
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس22083926 – 22085386 – 22082258
    آدرس وبسایتhttps://sitedar.com

شرکت دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.
دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.
—————————
دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشد. دارکوب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد که دغدغه ای فراتر از کسب درآمد فراوان دارد و آن داشتن اعتبار و نامی نیک در بین مشتریان خود می باشد.
—————————
آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال ۱۳۸۱ بوده است و در این سال ها در حدود ۴۰۰۰ وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است. دارکوب وب سایت ها را بر اساس زبان PHP و به صورت داینامیک برنامه نویسی می نماید و با توجه به امکانات مورد نیاز، وب سایت را از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و همچنین فرم ورک ها مانند لاراول پیاده سازی می نماید. البته از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید و قالب ها را توسط تیم خود، از پایه اجرا می نماید. ارائه خدمات با کیفیت و ارزان در کمترین زمان ممکن هدف اصلی این مجموعه می باشد.
—————————
یکی دیگر از خدمات دارکوب سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که این مجموعه یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد. در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت از دارکوب نمونه کار نخواهید، زیرا دارکوب هم اکنون برای کلیه عبارات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت که جزو سخت ترین عبارات در عملیات بهینه سازی وب سایت می باشد، وب سایت صفحه اول گوگل دارد.
—————————
*لیست خدمات شرکت دارکوب*
+طراحي سايت
+طراحي پورتال و استارت آپ
+سئو
+طراحي اپليکيشن
+گوگل ادوردز
+گوگل ديسکاور
+ديجيتال مارکتينگ
+توليد محتوا
+رپورتاژ
+سايت درج آگهي
+آموزش طراحي سايت و سئو
+طراحي لوگو و ست اداري
+پيامک خدماتي
+ثبت دامنه و هاستينگ
+اينستاگرام مارکتينگ
+لينکدين مارکتينگ
+سوشيال مارکتينگ
—————————
*مشاوره رایگان*
شما میتوانید برای ارتقاء کسب و کار خود از مشاوره رایگان طراحی سایت وسئو شرکت دارکوب استفاده کنید و با شماره های شرکت تماس بگیرید تا با کارشناسان و متخصصان با تجربه مشاوره داشته باشید.
—————————
ایمیل : info@sitedar.com
تلفن : 22083926 – 22085386 – 22082258
ساعات تماس : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 5 _ پنجشنبه ساعت 9 الی 1

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه