عمل لیزری بواسیر تهران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانسعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک 78، ساختمان سعادت – طبقه چهارم – واحد 30 شرقی​
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09195505900

اگر شما هم دچار بیماری هموروئید باشید احتمالا پس از مراجعه به پزشک در صورتی که بیماری شما در مرحله‌های پیشرفته باشد، روش‌های مختلفی برای درمان آن توسط دکتر خانم بواسیر به شما پیشنهاد خواهد شد.

تصمیم گرفتن در رابطه با هر شیوه درمانی به خود شما بستگی دارد که از درجه حساسیت بالایی برخوردار است. این میزان حساسیت زمانی بیشتر خواهد شد که راه درمانی شما تنها به وسیله جراحی یا لیزر باشد. جراحی کردن هموروئید به شیوه سنتی دارای معایب مختلفی از جمله عود کردن مجدد بیمار است.

در مقابل این روش عمل جراحی هموروئید با لیزر است. در این شیوه عمل که در حال حاضر بهترین شیوه عمل است، بدون کمترین درد و خونریزی، عمل شما به راحتی انجام می‌شود. در حالت کلی جراحی هموروئید با لیزر دارای دو شیوه کلی است.

جراحی بواسیر با لیزر کم توان
جراحی بواسیر با لیزر پرتوان
جراحی هموروئید با لیزر کم توان
این شیوه درمانی در بیتا کلینیک بدون یک قطره خونریزی انجام می‌شود. شیوه کارکرد لیزر کم توان به این صورت است که از نور لیزر برای برش استفاده نمی‌شود. در حالت کلی لیزر درمانی هموروئید بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. با تابش نور لیزر به محل وجود بواسیر باعث می‌شود که خونرسانی به بواسیر متوقف شود.

روش کار درمان هموروئید با لیزر کم توان
در این شیوه درمان پس از تابش مستقیم پرتو بر محل بواسیر، گلبول‌های قرمز موجود در محل تحلیل می‌روند و پس از مدتی تابش، لخته خون‌هایی که باعث ایجاد بواسیر شده‌اند از هم متلاشی می‌شوند.

جراحی هموروئید با لیزر پر توان
در این شیوه درمان هموروئید به وسیله لیزر پرتوان، در زمان ایجاد برش، تماسی در محل ایجاد نمی‌شود که این خود می‌تواند باعث جلوگیری از انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز شود. در زمانی که لیزر به محل تابیده می‌شود همزمان بافت‌های عروقی محل ترمیم می‌شوند.

عمل کردن به شیوه لیزر پرتوان این ویژگی را به همراه دارد که عمل جراحی در بخش حساسی انجام شود بدون آن که دیگر بافت‌های موجود در مجاور بواسیر دچار مشکل شوند. در حالی که همین عمل به شیوه سنتی می‌تواند خطرات بسیار زیادی برای بیمار به همراه داشته باشد.

معایب و مزایای لیزر هموروئیدشیوه‌های درمانی بواسیر دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. عمل لیزر بواسیر هم از این قاعده خارج نیست، در ادامه به بررسی مزایا و معایب لیزر هموروئید خواهیم پرداخت.

عدم انتقال بیماری‌های عفونی
در این شیوه جراحی به دلیل آن که هیچگونه تماسی با محل بواسیر نداریم، به هیچ عنوان امکان انتقال بیماری‌های عفونی وجود ندارد. و به جرات می‌توان گفت خطراتی مانند انتقال ایدز و هپاتیت در این شیوه عمل صفر است و بر اساس تحقیقات انجام شده تا کنون فردی به دلیل انجام این عمل، دچار بیماری عفونی نشده است.

میزان موفقیت بالا در عمل لیزر
یکی از بزرگ‌ترین مزایای لیزر هموروئید را می‌توان میزان موفقیت بالای آن در عمل در نظر گرفت. این شیوه عمل بواسیر نسبت به شیوه‌های عمل سنتی دارای میزان موفقیت بالایی است و همچنین پس از عمل مشکلاتی مانند عود کردن بیماری وجود نخواهد داشت. البته توجه داشته باشید که این موضوع ارتباط مستقیمی با میزان مهارت پزشک جراخ خواهد داشت.

فرآیند عمل دردناک و آزاردهنده نیست
عمل هموروئید با لیزر یک مزیت د

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه