عوامل مهم در انتخاب پنجره دوجداره یوپی وی سی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-آیت الله کاشانی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس021-44969366

۱-مهمترین عاملی که باعث میشود شما بتوانید درب و پنجره کاملا با کیفیت با عایق کامل داشته باشید انتخاب تولید کننده ای است که دارای کارخانه تولید پنجره با گرید A+ می باشد.
۲- انتخاب مارک پروفیل درب و پنجره upvc که در ایران دارای تاییدیه مرکز تحقیقات و استاندارد باشد،همینطور تحت لیسانس کشور آلمان و ضمانت نامه معتبر که بتوان در صورت بروز هرگونه مشکل داخل ایران پیگیری و به نتیجه رسید.
۳-استفاده از یراق آلات با آبکاری قوی و کیفیت باشد.یراق آلات پنجره دوجداره معمولا در کشور ترکیه ساخته و وارد ایران میشود،این یراق آلات درجه بندی داشته مارک هایی مانند آکادو و وی اچ اس از تولید کننده های درجه یک یراق آلات درب و پنجره می باشند.
۴-برای درزبندی پشت لنگه بازشو و دور شیشه از لاستیک هایی استفاده میشود که تاثیر بسیار مهمی در جلوگیری از ورود وخروج سرما،گرما و صدا دارد.لاستیک های مخصوص پنجره دوجداره باید از جنسEPDM باشد که در برابر حرارت و آسیب دیدگی مقاوم بوده خشک و جمع نشود.
۵-استفاده از گالوانیزه مهار استاندارد که در داخل پروفیل upvc قرار می گیرد،این گالوانیزه بسته به نوع پروفیل ضخامت و سایزش تغییر می کند،تمام مقاومت و استواری درب و پنجره دوجداره upvc به این گالوانیزه بستگی دارد.متاسفانه برخی از تولید کنندگان برای ارزان کردن این گالوانیزه راحذف کرده یا ازضخامت و سایز اصلی استفاده نمی نمایند.
۶-انتخاب نوع شیشه دوجداره که توسط تولید کننده پنجره دوجداره به کارخانه شیشه سفارش داده می شود.در تولید شیشه دوجداره حتما باید دو نوع چسب بوتیل و پلی سولفاید استفده شود و برای جلوگیری از ورود رطوبت بین دو جداره داخل اسپیسر باید دانه های سیلیکاژل پر شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه